Har bestÀllt ett orange nato bara för att testa fÀrgkombinationen. Gillar jag det sÄ bestÀller jag nog ett gummi sÄ fÄr vi se hur vÀl det passar.Ser lovande ut! NÄn som testat?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Har bestÀllt ett orange nato bara för att testa fÀrgkombinationen. Gillar jag det sÄ bestÀller jag nog ett gummi sÄ fÄr vi se hur vÀl det passar.Ser lovande ut! NÄn som testat?
Minut och sekund ser ut att vara i blankt stÄl, dock taskigt ljus som fÄr dom att se skumma ut.Dom satsar hÄrt pÄ turtles! Den blÄsvarta tycker jag ser riktigt trevlig ut. Vad Àr det för fÀrg pÄ sekund och timvisarna? Ser nÀstan gröna ut
Puh, hade varit för mycket med en tredje fÀrg gillar visarna bÀttre pÄ Coke modellen, men den blÄsvarta bezelen Àr ju riktigt smaskigMinut och sekund ser ut att vara i blankt stÄl, dock taskigt ljus som fÄr dom att se skumma ut.
HÄller med dig dÀr. Kan ju vara det taskiga ljuset som spökar igen, men tycker det ser ut att vara en för intensiv nyans av rött pÄ coke.Puh, hade varit för mycket med en tredje fÀrg gillar visarna bÀttre pÄ Coke modellen, men den blÄsvarta bezelen Àr ju riktigt smaskig
Det kan finnas olika anledningar, enklast Àr att gÄ in med klockan till en oberoende urmakare.Jag lyckades dock tappa min skx007 och nu stannar den slumpmÀssigt men gÄr igÄng nÀr jag skakar igÄng den.. LÀste att det troligtvis Àr visarna som Àr sneda och gÄr emot glaset? Borde inte vara sÄ svÄrt att fixa om jag följer denna guiden? http://www.clockmaker.com.au/diy_seiko_7s26/chapter7.html @yonsson
De tvÄ som kommer i maj.
Ja byt klocka, med mig! Du fÄr en SKX mot den dÀr SÄ sjukt snygg Àr den!Hemma igen, dax att byta klocka?
(SBGA085)
Trevlig helg
//Bosse
http://www.skywatches.com.sg/reviews/seiko-5-sports-automatic-watch-snkk45k1-snkk45k-snkk45.htmTips pÄ var man kan köpa en SNKK45? Verkar vara slut överallt
Tackar, men tanken var mer att ta dennaJa byt klocka, med mig! Du fÄr en SKX mot den dÀr SÄ sjukt snygg Àr den!
SÄ snygg!Tog en Samurai svÀng ocksÄ, nÀstan lika vackert.
(snm009)
Cool den dÀr, tycker inte man ser dom sÄ ofta.Tog en Samurai svÀng ocksÄ, nÀstan lika vackert.
(snm009)
Cool den dÀr, tycker inte man ser dom sÄ ofta.
Ăr dom svĂ„ra att fĂ„ tag pĂ„?
Jag fÄr Fan gÄshud varje gÄng du lÀgger upp bilder pÄ den. Blir sÄ bra nÀr du tröttnar pÄ den till sommaren och slÀpper den till mig!Sunny Saturday, looking on the brightz side of life.
(sdgz013)
SmĂ€rgelduk (slippapper) samt polertrissor och polervax med Dremel.Ăr det bara och gnida med cape cod tills viljan ger upp?