6306
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Botemedel: köp större vÀska med fler platserDet börjar bli trÄngt nu... 7 Seikos, varav 5 inköpta hÀr pÄ forumet efter att jag gick med i November... #seikoholic
Botemedel: köp större vÀska med fler platser
vad Àr skillnaden mellan dessa? (Förutom att en Àr pepsi), tÀnker pÄ prisskillnaden
http://www.uret.se/seiko-divers-svart-gummi-o43-mm-p-191.html
http://www.uret.se/seiko-bla-gummi-o42-mm-p-72614.html
007: svart tavla, svart ring.SKX009 vs SKX007
GRYM patina. FÀrgen pÄ lumen Àr optimal.
ĂverjĂ€vligt grymt!Sunny Saturday, looking on the brightz side of life.
(sdgz013)
Vilken ska jag bestÀlla dÄ tycker du? =)007: svart tavla, svart ring.
009: mörkblÄ tavla, pepsi-ring.
Jag var först helt inne pÄ 007 sjÀlv, sen fick jag erbjudande om att köpa en 009. à ngrar mig inte alls, tvÀrtom! Tycker "Pepsin" livar upp liteVilken ska jag bestÀlla dÄ tycker du? =)
Annars, fler förslag? skall anvÀndas som beater
Smaksak, har haft 4st olika skx007 men aldrig en 009. 011 Àr cool annars om man vill ha lite sommarfÀrger.Vilken ska jag bestÀlla dÄ tycker du? =)
Funkar bra pÄ alla 3Vill man anvÀnda gummit eller byter man direkt till Nato? lÀnk?
Vilken ska jag bestÀlla dÄ tycker du? =)
Ja originallÀnken Àr egentligen inte mycket att hÀnga i granen men den funkar! Kört min pÄ mesh ocksÄ, inte fel det heller!Skulle vÀl sÀga, bestÀll bÄda tvÄ. Fick nyligen min 007:a, den skulle jag sÀga Àr mer allsidig Àn 009:an. Planen Àr att köpa en 009:a till sommaren. Kan inte gÄ fel hur som. Om du tittar upp lite i trÄden ser du min 007:a pÄ brunt hirsch buffalo. Har Àven ett lÀdernato till. Kan tillÀggad att jubileelÀnken som ingÄr Àr lite vÀl rasslig/claspen kÀnns sÄdÀr. Men funkar absolut en sommar eller tvÄ. Lycka till!
Ăger bĂ„da klockorna. Jag föredrar 009. Tycker den Ă€r roligare och finare.Vilken ska jag bestĂ€lla dĂ„ tycker du? =)
Har eventuellt en Seiko SCED035 pÄ ingÄende och vad jag förstÄtt Àr lÀnken pÄ den vÀldigt krÄnglig att stÀlla in. Finns det nÄt stÀlle i Stockholm som gör Seiko-service och kan tÀnkas kunna hjÀlpa till med sÄnt?
Matchande minutvisare. Kul eller?VÄran filippinska vÀn pÄ Ebay skickade nyss detta.
Good Day!
You may be interested with the new Seiko Turtles SRP787 Batman and SRP789 Coke.
15,000 philippine pesos shipped via DHL and paid via Paypal
Matchande minutvisare. Kul eller?
Jag Àr kluven. SpÀnnande att se hur de ser ut i verkligheten sÄ att sÀga. Skall du bestÀlla nÄgon?smaken Àr som baken delad.
Snygg duo han har dÀr ocksÄ!Ang, klocka/telefon och magnetisering
3.25 in i klippet
Har eventuellt en Seiko SCED035 pÄ ingÄende och vad jag förstÄtt Àr lÀnken pÄ den vÀldigt krÄnglig att stÀlla in. Finns det nÄt stÀlle i Stockholm som gör Seiko-service och kan tÀnkas kunna hjÀlpa till med sÄnt?