• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Phew... Fyfan vad fint. Pma om du blir flippsugen!

Hade den till försÀljning men igen ville köpa den. Plasten sitter kvar pÄ lÀnkarna mm, kanske det som avskrÀckte . Har direkt inga behov av att sÀlja den eller av pengar men kan tÀnka pÄ saken. Vi fÄr se, kanske skickar in den i garderoben i 10 Är och kör ett eget 60th anniversary :)

Om jag behöver förlÀnga orginallÀnken till min snzf17, vart vÀnder jag mig dÄ? Nu passar den förvisso, men den sitter tight. Det Àr dessutom vedfixarsÀsong, och det lÀr inte behövas mÄnga dagar med yxan innan det blir för tight runt handleden ;) Att bestÀlla en lÀnkbit över da internetz kÀnns lite riskabelt dÄ jag inte hittat nÄt stÀlle dÀr jag vet att det Àr rÀtt lÀnkar de sÀljer...

6105-8000
20160317_205444.jpg

Om jag behöver förlÀnga orginallÀnken till min snzf17, vart vÀnder jag mig dÄ? Nu passar den förvisso, men den sitter tight. Det Àr dessutom vedfixarsÀsong, och det lÀr inte behövas mÄnga dagar med yxan innan det blir för tight runt handleden ;) Att bestÀlla en lÀnkbit över da internetz kÀnns lite riskabelt dÄ jag inte hittat nÄt stÀlle dÀr jag vet att det Àr rÀtt lÀnkar de sÀljer...
Det finns inte nÄgon plats kvar pÄ microjusteringen? Brukar rÀcka för svÀllande handleder.

Kan du inte frÄga pÄ forumet`?

Tillbaka
Topp