Ăr det mig + dillsĂ„s och MM300 du syftar pĂ„ ?Krokodile...grymt bra kombination du fick till pĂ„ fotot. Man vill ha bĂ„da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ăr det mig + dillsĂ„s och MM300 du syftar pĂ„ ?Krokodile...grymt bra kombination du fick till pĂ„ fotot. Man vill ha bĂ„da
Gött jobb!
Tar en kaffe i solen efter att jag fÄtt dit pepsi-inlÀgget. Riktigt nöjd!
PĂ„ kostymturne med S
PÄ kostymturne med SBGX038 pÄ armen.
Otroligt vacker klocka
VĂ€ldigt stilig! Vad heter modellen?Kör poor mans grand seiko. Ălskar den!
Snygg.... Vil ha....VĂ€ldigt stilig! Vad heter modellen?
SDGM003VĂ€ldigt stilig! Vad heter modellen?
Har Seiko visat sitt?Nu börjar det dra ihop sig! Det var 10.00 Seiko hade sin presentation pÄ Basel, va?
Ingen aning. Allt jag vet om Basel lÀr jag mig i Basel 2016-trÄden.Har Seiko visat sitt?
Btw, frÄga en vÀn om han kunde se vad texten stod för7005-8140 ikvÀll. Vilar frÄn Cartier passarounden med lite persisk elegans.
Om jag inte minns fel skall det stÄ för Shahens Kungliga Arme eller liknande.Btw, frÄga en vÀn om han kunde se vad texten stod för
Bad han att översÀtta krumeluren, det han fick fram = Artesh Shanameh Iran
Arthesh = militÀren
Shanameh = Shah/Kungen
Skulle kolla med sin mamma för en bÀttre translation och betydelse.
Vill sÀlja sig denna fina klocka?
Btw, frÄga en vÀn om han kunde se vad texten stod för
Bad han att översÀtta krumeluren, det han fick fram = Artesh Shanameh Iran
Arthesh = militÀren
Shanameh = Shah/Kungen
Skulle kolla med sin mamma för en bÀttre translation och betydelse.
Vill sÀlja sig denna fina klocka?
Om jag inte minns fel skall det stÄ för Shahens Kungliga Arme eller liknande.
PÄ baksidan stÄr det "Statlig egendom" pÄ persiska. LÀgger upp en bild lite senare.
Allt Àr ju till salu men har fÄtt en del bud och tackat nej till alla hittills. Vissa av dem borde jag sÀkert ha tagit men det Àr magisk pÄ ngt sÀtt.
VÀntar mycket GS i forumet idag, sÄ dÀrför blev det en.....KS
med 2 text rader eller sÄ Àr det en ovanligt vÀlpolerat rehaut ring....
(SCVN001)
//Bosse
Jaha, Àr det bara sÄ enkelt alltsÄ. Fick för mig att det lÄg en tanke bakom det. Bytte tillbaka till original nu och dom sitter bra. Bifogar en bild pÄ bandstiften. Dom vÀnstra Àr för nato och dom högra Àr original.Du fÄr nÀstan alltid med extra stift vid nato/band köp (just in case om du inte har)
Men kör pÄ original istÀllet, de passar din klocka bÀttre och skulle de andra vara fel form kan de nöta ut hÄlen.
Ăntligen sĂ„ har min första Seiko klocka kommit!
Jag har dock ett problem.. NÀr jag fick klockan sÄ var den vÀldigt dammig och efter jag putsat bort allt damm sÄ ser jag att det Àn en "damm" prick som inte försvinner.. Det ser ut som att den sitter pÄ andra sidan av glaset.
Hur kan jag fixa detta problem? Stör mig nÄgot extremt pÄ det sÄ jag verkligen försöka fÄ det fixat.
Detta fÄr mig ocksÄ att fundera pÄ om klockan fortfarande Àr vattentÀt?
DÄ jag bestÀllt den frÄn skywatches.com sÄ Àr alternativet "lÀmna tillbaks klockan" borta pga. att jag har hört att de Àr vÀldigt dÄliga pÄ returer.
Tacksam för svar!
Tackar för svar! Ăr hos urmakare just nu faktiskt och han sa det samma.Tar nĂ„gra minuter för en urmakare att fĂ„ bort, haft det sjĂ€lv pĂ„ en klocka. Om den Ă€r tĂ€t vet en ju aldrig Ă€ndĂ„, sĂ€kerligen. Kostar inte mkt fĂ„ reda pĂ„ heller
Ger upp, ingen ladyboy ville köpa den. Nu kör vi Thai Onsdagar, Tuna, SKX, GS is no more.
spb031