• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Kör dansbandsseikon som kom frÄn @Vintage92 igÄr. Tack för skivan :D
IMG_20160331_080958.jpg

Är det nĂ„gon hĂ€r som har koll pĂ„ var jag har möjlighet att fĂ„ tag i en SARB021 nu för tiden? Kan det finnas japanska/svenska Ă„terförsĂ€ljare som fortfarande har nĂ„gon som ligger och dammar eller Ă€r begagnat den enda vĂ€gen att gĂ„? KĂ€nns som jag kammat nĂ€tet ganska noga men utan framgĂ„ng och har nu blivit mer besatt Ă€n nĂ„gonsin av att finna just denna! :(

seiko.jpg

Snart 10 Är gammal kompis som fortfarande ger mig lite glÀdje emellanÄt! SNP004P1

En sÄdan dÀr var min första "riktiga" "dyra" klocka. Köpte pÄ ebay och anvÀnde som fan.
Bland annat sÄ stÀllde jag fram den en timme pÄ nyÄrsafton för att se skottÄrsindikatorn slÄ om och inte missa det ute.

En sÄdan dÀr var min första "riktiga" "dyra" klocka. Köpte pÄ ebay och anvÀnde som fan.
Bland annat sÄ stÀllde jag fram den en timme pÄ nyÄrsafton för att se skottÄrsindikatorn slÄ om och inte missa det ute.
Samma hÀr, fick den nÀr jag fyllde 18 Är och anvÀnde den konstant de kommande 4-5 Ären. Brukade alltid "styla" för kompisarna nÀr jag tog pÄ den och den stÀllde sig.

Vad finns det egentligen för Seiko bortsett frÄn GS i Globen och FÀltöversten? Fnular pÄ om man skulle orka ta sig förbi och klÀmma nÄgon dag.

SBEC003 slÀpps i juli, mellanlandar klockan ovan sÄ lÀnge. :)
Ah, okej. Ska bli kul att se wristshots pÄ den nÀr den anlÀnder. Förbannat att man ska ha flickhandleder sÄ att man inte kan bÀra upp dom nyare seikodykarna, en transocean pÄ 41mm hade suttit riktigt fint :)

Ah, okej. Ska bli kul att se wristshots pÄ den nÀr den anlÀnder. Förbannat att man ska ha flickhandleder sÄ att man inte kan bÀra upp dom nyare seikodykarna, en transocean pÄ 41mm hade suttit riktigt fint :)
image.jpeg

Äh, man fĂ„r ta det goda med det onda. Safirglas, nytt spĂ€nne, diashield, integrerad lĂ€nk, keramisk bezel. Hur fel kan det bli liksom. ;)
45x45x13,8mm, tror den kommer sitta finfint.

Senast Àndrad:
Ja den kommer vara grym! Vet du nÀr globen kommer fÄ in dessa? FÄr planera en Sthlm resa och prova en pÄ armen och hoppas att det bÀrs 3-4mm mindre ;)

image.jpg

6309-7040

TvÄ frÄgor.
1.vart hittar jag orginal bezelinlÀgg eller AM som liknar orginal?
2. Vilket gummi Àr orginal till denna?

NM: Google is my friend.

Senast Àndrad:
Tillbaka
Topp