Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Snacka om att den hamnade rÀtt!
Snart 10 Är gammal kompis som fortfarande ger mig lite glÀdje emellanÄt! SNP004P1
Samma hÀr, fick den nÀr jag fyllde 18 Är och anvÀnde den konstant de kommande 4-5 Ären. Brukade alltid "styla" för kompisarna nÀr jag tog pÄ den och den stÀllde sig.En sÄdan dÀr var min första "riktiga" "dyra" klocka. Köpte pÄ ebay och anvÀnde som fan.
Bland annat sÄ stÀllde jag fram den en timme pÄ nyÄrsafton för att se skottÄrsindikatorn slÄ om och inte missa det ute.
Globen har större utbud. Förutom GS finns ocksÄ PROSPEX, ASTRON, Velatura, Sportura, oftast lite SARBar bl.a.Vad finns det egentligen för Seiko bortsett frÄn GS i Globen och FÀltöversten? Fnular pÄ om man skulle orka ta sig förbi och klÀmma nÄgon dag.
Och snart Presage.Globen har större utbud. Förutom GS finns ocksÄ PROSPEX, ASTRON, Velatura, Sportura, oftast lite SARBar bl.a.
Ref pÄ den? Riktigt snygg!Bra specs som faller mig i smaken. Jag diggade Sarb033 men den fick gÄ pga alldeles för tunn och töntig lÀnk.
Den hÀr kanske kan vara nÄgot istÀllet. KÀnde ni pÄ nÄgon av dem, Àr de solida bra lÀnkar?
SBEC003?
Ăntligen en SEIKO pĂ„ ingĂ„ng, hade ju hoppats pĂ„ att det skulle slĂ€ppas en mekanisk GS-kronograf 2016 men tydligen inte, denna fĂ„r stilla vĂ€ntan pĂ„ en trevlig kronograf.
SBEC003 slÀpps i juli, mellanlandar klockan ovan sÄ lÀnge.SBEC003?
Ah, okej. Ska bli kul att se wristshots pÄ den nÀr den anlÀnder. Förbannat att man ska ha flickhandleder sÄ att man inte kan bÀra upp dom nyare seikodykarna, en transocean pÄ 41mm hade suttit riktigt fintSBEC003 slÀpps i juli, mellanlandar klockan ovan sÄ lÀnge.
Ah, okej. Ska bli kul att se wristshots pÄ den nÀr den anlÀnder. Förbannat att man ska ha flickhandleder sÄ att man inte kan bÀra upp dom nyare seikodykarna, en transocean pÄ 41mm hade suttit riktigt fint
Japanmodell sÄ kommer tyvÀrr inte till Globen.Ja den kommer vara grym! Vet du nÀr globen kommer fÄ in dessa? FÄr planera en Sthlm resa och prova en pÄ armen och hoppas att det bÀrs 3-4mm mindre
Jaha, sÄ pass illa. DÄ fÄr jag förlita mig pÄ en utförlig recension av dig sen sÄ man fÄr en uppfattning om denJapanmodell sÄ kommer tyvÀrr inte till Globen.
Ăntligen ett riktigt lĂ„s! HĂ€r ska uppdateras pĂ„ mĂ„ngen dykare nĂ€r det blir tillgĂ€ngligt styckvis.
Ăh, man fĂ„r ta det goda med det onda. Safirglas, nytt spĂ€nne, diashield, integrerad lĂ€nk. Hur fel kan det bli liksom.
45x45x13,8mm, tror den kommer sitta finfint.
Kineticdykaren har ocksĂ„ "riktigt lĂ„s", borde gĂ„ att köpa separat som reservdel.Ăntligen ett riktigt lĂ„s! HĂ€r ska uppdateras pĂ„ mĂ„ngen dykare nĂ€r det blir tillgĂ€ngligt styckvis.
1: Yobokies
6309-7040
TvÄ frÄgor.
1.vart hittar jag orginal bezelinlÀgg eller AM som liknar orginal?
2. Vilket gummi Àr orginal till denna?
NM: Google is my friend.
Ser ju grym ut, bra köp yonsson, bra köp.
Den Àr lÀcker den. Blir kul att se hur stor den ser ut pÄ armen.
Ăntligen en SEIKO pĂ„ ingĂ„ng, hade ju hoppats pĂ„ att det skulle slĂ€ppas en mekanisk GS-kronograf 2016 men tydligen inte, denna fĂ„r stilla vĂ€ntan pĂ„ en trevlig kronograf.