Seija sÀljer, typ $200 förra gÄngen jag kollade.Vad kostar claspen och var köper man?
Dagens Seiko;
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Seija sÀljer, typ $200 förra gÄngen jag kollade.Vad kostar claspen och var köper man?
Dagens Seiko;
Seija sÀljer, typ $200 förra gÄngen jag kollade.
Brokeback Seiko.
Pelle, Peter och skx007.
Ja, om man inte som mig mÄste lÀmna in en Ärlig klockflödesanalys!Hon ger nog upp om nÄgra Är. Har man stÀndigt in och utflöde sÄ Àr det omöjligt att hÄlla koll pÄ klocklÄdan.
Inte kobojsarhattar!Brokeback Seiko.
Seiko: Black FlagInte kobojsarhattar!
Grattis riktigt grym Seiko!Handlat min första Seiko. Dock quartz men jag tyckte priset var för lÄgt att hoppa över..
Ingen aning, typ 300kr fraktat kanske. Du kan fÄ 250kr av mig.NÄgon som vet? @Molle @yonsson
Jag köpte en Seiko SRP777 Turtle hÀromdagen. Gillar den starkt men Àr dock inte speciellt förtjust i gummit. Det Àr för lÄngt och bulkigt för mig, satte pÄ ett Tropic istÀllet.
TÀnkte dÀrför sÀlja originalgummit. Det Àr som nytt, anvÀnt i 2 dagar.
Men vad Àr ett rimligt pris? Vad kostar det att köpa gummit separat?
Kollade lite pÄ Seiyas hemsida:
http://www.seiyajapan.com/collections/accessories?page=1
Hittade inget dÀr dock, Àven om det fanns liknande gummin.
VÀldigt vacker! MÄste vara en av Seikos första sportmodeller.Seiko Fredag med nytt band, fÞdselsdags present til Sportmaticen, blir 52 Är denne mÄned
Er en 64a, andre Äret som Seiko 5, kjÞpte den fordi det er samme Är som meg, selv om jeg nok har litt mer patina enn den...VÀldigt vacker! MÄste vara en av Seikos första sportmodeller.
Oki, deal. Skicka din adress via PM, sÄ kommer den i ett kuvert med Posten nÀsta vecka.Ingen aning, typ 300kr fraktat kanske. Du kan fÄ 250kr av mig.
Snygg, coolt med den "Spinning top" symbolen pÄ tavlan.Seiko Fredag med nytt band, fÞdselsdags present til Sportmaticen, blir 52 Är denne mÄned
Arv fra Gyro-Maticen fra 50 talletSnygg, coolt med den "Spinning top" symbolen pÄ tavlan.
Bra trio! Scubapro i mitten Àr riktigt najs!Sorterar lite i lÄdan och mÀrkte att jag har svÄrt att lÀmna saker som de Àr. Tre bastarder jag Àr riktigt nöjd med...
Vilken backe?VÄrens första grillning, vid slalombacken som fortfarande har massa snö och antagligen öppen imorgon
007
Bra trio! Scubapro i mitten Àr riktigt najs!