Den hÀr har legat i lÄdan alldeles för lÀnge sÄ idag Äker den fram. 6139-6012 med svensk dagskiva.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Okej det lÀt trÄkigt dÄ den ser svingrym ut pÄ bilderna! Har du inga bilder du kan slÀnga upp?Bilderna Àr snyggare Àn klockan. Jag har en SNKN01 (som SNKM97 fast med blÄ tavla och lÀderrem), finish och "feel" Àr inte i nivÄ med bilderna ovan.
Nörderi till en helt ny nivÄFinns det nÄgot bÀttre Àn nÀr man börjat skriva pÄ en recension pÄ en inkommande klocka och man sitter och uppdaterar trackingstatus för att följa nÀr paketet flyttar sig nÀrmare och nÀrmare? Ibland Àr man bra sjuk.
Jag Àr nog ganska störd egentligen. NÀr jag bestÀllt en kul klocka sÄ nördar jag ner mig rejÀlt och skriver typ 3/4 av recensionen innan klockan ens landat. Bakgrund, design och funktion kan man ju leta sig fram till ganska bra via bilder och pressinfo. Sen nÀr klockan landar sÄ fotar jag tills ögonen blöder, kör klockan uteslutande i en vecka och skriver dÀrefter mer subjektivt om modellen.Nörderi till en helt ny nivÄ
Haha, helt underbart! SÄnt hÀr som gör KS till det sköna stÀlle det Àr. Keep it up YonssonJag Àr nog ganska störd egentligen. NÀr jag bestÀllt en kul klocka sÄ nördar jag ner mig rejÀlt och skriver typ 3/4 av recensionen innan klockan ens landat. Bakgrund, design och funktion kan man ju leta sig fram till ganska bra via bilder och pressinfo. Sen nÀr klockan landar sÄ fotar jag tills ögonen blöder, kör klockan uteslutande i en vecka och skriver dÀrefter mer subjektivt om modellen.
En njutbar process mÄste jag sÀga, sÄ njutbar att jag ibland köper en klocka bara för att recensera den.
otroligt fin!Efter gÄrdagens "manuell post" sÄ blev det blÄ onsdag
(SBGW005)
Och en bÀttre bild ocksÄ, den Àr riktigt svÄr fotad, index/visare Àr ovanligt bra pÄ att fÄnga ljuset, och sÄ Àr det inte ens sol idag.
Lite tidigare i Är sÄ var den med pÄ en bra middag med 3 trevliga tyska herrar med en vintage IWC, en (ny) AP och en 5 Är gammal Ingeneur som var riktigt nice ca. 40mm och inte sÄ klumpig som dagens, och GS`en skÀmde inte ut sig, tvÀrt om.
//Bosse
Inget speciellt, bara en SKX007... Vad vore vÀl en SBBN015...
Har köpt ett tropic frÄn singular att ha pÄ min srp777. Men bandstiften frÄn klockan Àr för grova för armbandet.
Funkar det att köpa vilka 22mm bandstift som helst, eller skall man ha special special för att det Àr luggholes pÄ klockan?
Citerar mig sjÀlv dÄ jag Àntligen fÄtt tag pÄ en tuna, Ä just en SBBN015!
Tack @Magnus (Sthlm) för de!
Sjuktnöjd
Du fÄr fixa ett par som Àr tjocka lÀngst ut sÄ att sÀga, 2,0mm brukar fÄ plats och ÀndÄ sitta hyfsat. BÀst Àr sÄklart originalstiften, hade jag varit du sÄ hade jag vÄldat i stiften i bandet.Har köpt ett tropic frÄn singular att ha pÄ min srp777. Men bandstiften frÄn klockan Àr för grova för armbandet.
Funkar det att köpa vilka 22mm bandstift som helst, eller skall man ha special special för att det Àr luggholes pÄ klockan?
Ett ytterst trevligt beteende. Det tackar vi för. BÄde recensionerna och det som dyker upp pÄ Köp och sÀljJag Àr nog ganska störd egentligen. NÀr jag bestÀllt en kul klocka sÄ nördar jag ner mig rejÀlt och skriver typ 3/4 av recensionen innan klockan ens landat. Bakgrund, design och funktion kan man ju leta sig fram till ganska bra via bilder och pressinfo. Sen nÀr klockan landar sÄ fotar jag tills ögonen blöder, kör klockan uteslutande i en vecka och skriver dÀrefter mer subjektivt om modellen.
En njutbar process mÄste jag sÀga, sÄ njutbar att jag ibland köper en klocka bara för att recensera den.
Testa att borra igenom bandets hÄl lÄngsamt med lÀmpligt borr om det finns tillrÀckligt med material över, har gjort det ett par gÄnger pÄ band med för smÄ hÄl och det fungerar kanonbra!Har köpt ett tropic frÄn singular att ha pÄ min srp777. Men bandstiften frÄn klockan Àr för grova för armbandet.
Ja den Àr magisk! De ska jag göra!Fantastisk klocka! Slit den med hÀlsan.
KÀnns bra att de kommit till ett stabilt hem dÀr de kommer att fÄ stanna i Äratal.TvÄ nya trillade in idag
6306-7001 samt 6105-8110
Bokade en vid sittande bord i BaselRiktigt frÀscha modeller! StÄr du pÄ kö?
PĂ„ hotellrummet:Bokade en SBGJ019 vid sittande bord i Basel