Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Fan va snyggt med den gula fÀrgklicken!![]()
![]()
Snackade med Globen och tydligen har de bÄde SBGR083 OCH SBGM031 kvar. Helt tokigt, trodde bÄda var slutsÄlda world wide sedan lÀnge.
Bra klocka, bra bilder!Det Àr lÀtt att bli beroende av 6309-7040.
![]()
![]()
HÀr:Behöver byta glas pÄ min SKX007. Kollat trÄdar och eBay etc men blir inte klokare...
KÀnns som man bör trycktesta efter byte dÄ jag gÀrna badar med klockan.
NÄgot tips om var man handlar (Hardlex eller safir om det inte Àr jÀttemycket dyrare) och var man byter?
Kör mörkbrunt utan söm pÄ min SBGW005.
![]()
Och hÀr var en till pÄ mörkbrunt utan söm
![]()
(SBGW005)
//Bosse
Det fÄr man,FÄr man frÄga er var ni köpt era lÀderarmband? Försökte skapa en egen (ocksÄ mörkbrun) pÄ Camille Fournets hemsida, men det Àr sÄ mÄnga parametrar att vÀlja mellan varav vissa inte kÀnns helt sjÀlvklara utan tidigare erfarenhet av dem, som profil, tjocklek etc.Segt att testa sig fram dÄ de ÀndÄ kostar en del tÀnker jag.
Visst Àr det hÀrligt! Lite snurr i lÄdan Àr bra för sjÀlen. Klockor Àr bara klockor och snurr i lÄdan leder ju oftast till nya erfarenheter.@yonsson , det Àr ju verkligen befriande att sÀlja av lite klockorDet var kanske inte bara tack vare dig, men jag mÄste sÀga att jag tog Ät mig att ditt inlÀgg om varför du sÀljer JLC:n, att den blockerar för andra klockor. Just nu kÀnns det toppen...kanske slutar med att lÄdan blir helt tom. FrÄn att det nÀstan var som en tvÄngstanke att jag aldrig skulle sÀlja nÄgot jag köpte, kÀnns det toppen och helt rÀtt att sÀlja sÄnt som jag faktiskt aldrig anvÀnder och som andra kan fÄ glÀdje av istÀllet.
Den dÀr Àr ju enligt SEIKO en tuna men ja, 300m tuna Àr mindre och framförallt lÀttare.Dagens vill ha...
https://klocksnack.se/thread/seiko-tuna-sbbn031.55406/
Men fÄr nöja mig med denna tillsvidare...
![]()
Men visst Àr tunan mindre Àn dessa? @yonsson, @Molle etc. som nog har kollMin prospex ovan Àr ju en (nÀstan lite vÀl, om Àn rolig) bastant sak
![]()
Den dÀr Àr ju enligt SEIKO en tuna men ja, 300m tuna Àr mindre och framförallt lÀttare.
HÀrligt att man fick assistera i att fÀrdigstÀlla en sÄ tjusig duo!Min 7548 duo Àr komplett
![]()
Cool klocka, fan ska man eller ska man inteNattar dotter. MM300.
![]()
Man ska. Bara haft min i tvÄ dagar förvisso, men övervÀger seriöst att göra mig av med alla andra dykare, subben exkluderad.Cool klocka, fan ska man eller ska man inte
Var köper man fanskapet, kan bli spontanköp efter firandet ikvÀllMan ska. Bara haft min i tvÄ dagar förvisso, men övervÀger seriöst att göra mig av med alla andra dykare, subben exkluderad.