Usle? Nu har jag missat nÄgot tror jag.. En fuling eller?Ja sorryLustigt nog frÄn samma usle sÀljare som hade den orangea 7002
http://www.ebay.es/itm/131770492088

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Usle? Nu har jag missat nÄgot tror jag.. En fuling eller?Ja sorryLustigt nog frÄn samma usle sÀljare som hade den orangea 7002
Oerhört trĂ„kiga tavlor. Ingen lume eller nĂ„t? DĂ€rmot gillar jag 7002 verken? Ăr pĂ„ inget sĂ€tt sĂ€mre Ă€n 6309 eller nĂ„t annat verk frĂ„n seiko i samma prisklass. Inte massa plast och skit som i nyare verk. Usch för det . Datumhjul i plast sĂ„ fĂ„r dom sĂ€lja mer klockor?Vad tycker panelen om "Speedtimercollection" pĂ„ ebay? De lĂ€gger ut refurbade seikosar som verkar okej?
![]()
en 7002 som sÀljs för typ 850 spÀnn, men de hade vÀl aldrig orange tavla(?)
Konstig lume pĂ„ den? Speedtimerkollektions Ă€r okej men man bör se upp? Har handlat mycket delar dĂ€rifrĂ„n? Ett plus dĂ„ dom ofta talar om vad som sitter pĂ„ klockan? Ăr det AM tavla stĂ„r det oxĂ„ i texten. Vilket inte alltid Ă€r fallet i andra annonser eller auktioner?Ja sorryLustigt nog frĂ„n samma usle sĂ€ljare som hade den orangea 7002
En bra poĂ€ng.Konstig lume pĂ„ den? Speedtimerkollektions Ă€r okej men man bör se upp? Har handlat mycket delar dĂ€rifrĂ„n? Ett plus dĂ„ dom ofta talar om vad som sitter pĂ„ klockan? Ăr det AM tavla stĂ„r det oxĂ„ i texten. Vilket inte alltid Ă€r fallet i andra annonser eller auktioner?
Vilken mysig en!Den hÀr hÀnger garanterat med hela sommaren.
6105-8000
![]()
SjÀlv tycker jag att det blir alldeles för mycket. Uppskattar hantverket bakom, men har svÄrt att se den pÄ handleden bara.![]()
![]()
Aldrig sett nÄgot liknande en graverad sarb/17. Riktigt coolt tycker jag iaf...eller?
Enig men jag skulle gÀrna haft den i boxen som ögon godis. Dock fett med inhouse och handarbete pÄ en klocka under 4' krSjÀlv tycker jag att det blir alldeles för mycket. Uppskattar hantverket bakom, men har svÄrt att se den pÄ handleden bara.
Wako Ltd edition. 30 pcs, SBGA143.
![]()
SÄdÀrja!Wako Ltd edition. 30 pcs, SBGA143.
![]()
Fan att de inte kan hÄlla sig till en metall pÄ tavlan.Wako Ltd edition. 30 pcs, SBGA143.
![]()
Grattis! Ser sjukt bra ut!Blivit med nytt... JÀvla nöjd.
![]()
Tack! Inte sÄ förtjust i lÀnken dock, sÄ redan bytt till ett Zulu.Grattis! Ser sjukt bra ut!
Ăr det en grön 6458?HĂ€r kommer en gruppbild. FrĂ„n -79 till -85, fattas dock en 7548-700F som jag har lĂ„nat ut till min kusin. Allt för att sprida seikosjukan!
![]()
/David
Wako Ltd edition. 30 pcs, SBGA143.
![]()
Det ser vĂ€l ut som en grön 7548a. Ănnu mer ovanlig? Tröttnar du pĂ„ pepsin @dnill sĂ„ fĂ„r du sĂ€gs till. Fast helst vill jag ha en med kanji fast dom Ă€r sĂ„ svĂ„rfĂ„ngadeĂr det en grön 6458?
Ăr det en grön 6458?
Det ser vĂ€l ut som en grön 7548a. Ănnu mer ovanlig? Tröttnar du pĂ„ pepsin @dnill sĂ„ fĂ„r du sĂ€gs till. Fast helst vill jag ha en med kanji fast dom Ă€r sĂ„ svĂ„rfĂ„ngade![]()
Helt förstÄeligt. Tycker dom Àr fantastiskt coola.En 7548:a Àr det, lite lagom slajmgrön.
Pepsin var min första vintageseiko, sÄ den ligger mig varmt om hjÀrtat. Efter det har det urartat![]()
Helt förstÄeligt. Tycker dom Àr fantastiskt coola.