• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Vad tycker panelen om "Speedtimercollection" pÄ ebay? De lÀgger ut refurbade seikosar som verkar okej?

Skärmavbild 2016-05-24 kl. 21.36.03.png

en 7002 som sÀljs för typ 850 spÀnn, men de hade vÀl aldrig orange tavla(?)
Oerhört trĂ„kiga tavlor. Ingen lume eller nĂ„t? DĂ€rmot gillar jag 7002 verken? Är pĂ„ inget sĂ€tt sĂ€mre Ă€n 6309 eller nĂ„t annat verk frĂ„n seiko i samma prisklass. Inte massa plast och skit som i nyare verk. Usch för det . Datumhjul i plast sĂ„ fĂ„r dom sĂ€lja mer klockor?

Ja sorry :) Lustigt nog frÄn samma usle sÀljare som hade den orangea 7002
http://www.ebay.es/itm/131770492088
Konstig lume pĂ„ den? Speedtimerkollektions Ă€r okej men man bör se upp? Har handlat mycket delar dĂ€rifrĂ„n? Ett plus dĂ„ dom ofta talar om vad som sitter pĂ„ klockan? Är det AM tavla stĂ„r det oxĂ„ i texten. Vilket inte alltid Ă€r fallet i andra annonser eller auktioner?

I
Konstig lume pĂ„ den? Speedtimerkollektions Ă€r okej men man bör se upp? Har handlat mycket delar dĂ€rifrĂ„n? Ett plus dĂ„ dom ofta talar om vad som sitter pĂ„ klockan? Är det AM tavla stĂ„r det oxĂ„ i texten. Vilket inte alltid Ă€r fallet i andra annonser eller auktioner?
En bra poÀng.

Fick hem min Sarb033 igÄr efter en lÄng resa. Blir dock ingen bild förens studenten ( nÀsta vecka).
PÄ nÄgot vis hade DHL lyckats förvÀxla mitt paket med nÄgon annans som innehöll en kortlek, skapligt rÀdd och chockad jag blev nÀr jag öppnade paketet.
Tur som var fanns paketet adresserat till fel namn & adress bara 3 mil frÄn dÀr jag bor. Tur som var hade den andra killen inte hÀmtat ut "sitt" paket Àn.

För att hÄlla lite liv i lÄdan kommer nog min SNA141P att sÀljas eller bytas snart. Full set ink cert. Kanske Àr det nÄgon hÀr i SeikotrÄden som Àr intresserad? Jag Àr ute efter midsize dykare och gillar inte gummi.
image.jpg
image.jpg

Tillbaka
Topp