Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Mycket förstÄeligt. Den Àr riktigt lÀckerSÄ jÀvla nöjd med den hÀr Seikon.![]()
![]()
Peta in nÄgot i ena bandhÄlet, dra ut lÀnken lite, peta in i andra och fortsÀtt dra. Du ska höra ett klick nÀr du petar in nÄgot som trycker ihop bandstiftet.Dum frÄga mÄhÀnda, men hur tusan fÄr jag bort lÀnken pÄ min SRP775? Att bandhornen Àr skruvade pÄ nÄgot vis förstÄr jag.
Syggt!!!Hemma vÀntade ett platt paket frÄn the US&A. Gummi, hurra!!!
![]()
SÄ snygg!! Vilken ref Àr detta?FortsÀtter att bildbomba turtlen!
![]()
Syggt!!!
Heter?
Den bÀsta, nÀst efter PADI.SÄ snygg!! Vilken ref Àr detta?
773Tackar!
Uret Srp775
Strap frÄn Uncle Seiko
SÄ snygg!! Vilken ref Àr detta?
Den bÀsta, nÀst efter PADI.![]()
Tackar!
Uret Srp775
Strap frÄn Uncle Seiko
Ah! Tack!
Turtlen hade jag koll pÄ! De e grymma pÄ gummi! SÄg nÄn som hade en "fullvÄffla" frÄn wjean ocksÄ!
Jag inser att jag inom en snar framtid behöver (!?!) en.. pÄ snyggt gummi!
Bra tips! Stort tack!Du hittar lite av varje pÄ http://www.uncleseiko.com. Bara att maila honom om du har frÄgor, supertrevlig kille! Har inget Wjean att jÀmföra kvaliteten med men det finns sÀkert nÄgon hÀr som har jÀmfört. Mitt första intryck Àr iaf att det kÀnns vÀlgjort och bra i materialet.
Vilket flax! Lyckades fÄ tag pÄ en SBDN029.
PÄ vÀg frÄn Japan as we speak
![]()
LÀckra! Synd att jag redan har en 7548 frÄn mitt födelseÄr.Kommer annonsera dessa tvÄ 7548-7000 ikvÀll, ger er seikoholics heads up hÀr först. PM för info och fler bilder. 2k styck.
![]()
7548-7000, Mars 1980. Bytt bezelinsert till ett kanonfint Seiko original frÄn en 6309-7290.
![]()
7548-7000, Juni 1980.
/David
Yes de Àr kanonfina! Kanji-hjul och allt. Man kan ha 11 stycken utan problem!LÀckra! Synd att jag redan har en 7548 frÄn mitt födelseÄr.
SÄ det Àr nr 12 och 13 som ryker nu?Yes de Àr kanonfina! Kanji-hjul och allt. Man kan ha 11 stycken utan problem!![]()
Hehe, ska trappa ner till 9SÄ det Àr nr 12 och 13 som ryker nu?![]()