Crispie
Silver
SĂ„ fet! Grattis.Lite nytt trillade in idag![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SBGJ001
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
SĂ„ fet! Grattis.Lite nytt trillade in idag![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SBGJ001
"Trillade in"? En sÄ befÀngt urlÀcker skapelse gör nog nÄt elegantare Àn "trillar in"! Snyggaste GS'en utan tvekan!Lite nytt trillade in idag![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SBGJ001
Du har rÀtt givetvis"Trillade in"? En sÄ befÀngt urlÀcker skapelse gör nog nÄt elegantare Àn "trillar in"! Snyggaste GS'en utan tvekan!
Lite nytt trillade in idag![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SBGJ001
Wako o biccameraJag ska till Tokyo om nÄgon vecka och undrar om nÄgon har tips pÄ en bra butik för Seiko? Jag skulle vilja gÄ in i en mastodont-butik som har typ allt (frÄn SKX till GS)!
Wako Store i Ginza Àr SEIKOs flaggskeppbutik, dÀr finns allt. Du kan dock glömma prut och sÄdant i den affÀren eftersom det Àr SEIKOs egna butik. Det finns rÀtt mÄnga butiker som sÀljer seiko, kollar du pÄ GS hemsida sÄ ser du en lista pÄ vilka som sÀljer just GS.Jag ska till Tokyo om nÄgon vecka och undrar om nÄgon har tips pÄ en bra butik för Seiko? Jag skulle vilja gÄ in i en mastodont-butik som har typ allt (frÄn SKX till GS)!
Kolla hÀr:Har en skx009 pÄ ingÄng och tÀnk köra den pÄ gummi. Vilka olika seikogummin finns och vad heter dom? Eller ska man köra pÄ ett isofranegummi(eller kopia).
Bra svar! Tack!
Vad kallas detta gummi? (Snodd bild)
![]()
Det Àr min bildBra svar! Tack!
Vad kallas detta gummi? (Snodd bild)
![]()
SpÀnnande. Jag gillar hans videos. Blir roligt att se i vilket skick den kommer tillbaka.Som sagt den Àr pÄ service och vi fÄr vag gör
Dubbelgrattis!Tidig födelsedags present till mig sjÀlv
![]()
Gratulerar sherwan! Det blir fler och fler seikos för dig, kul! NÀr blir det en tuna dÄ?Tidig födelsedags present till mig sjÀlv
![]()
Yobokies harFinns det nÄgot annat stÀlle man kan finna coin-edge bezel nÀr det Àr slut pÄ http://murphymanufacturing.com/ ?![]()
Jag har ocksÄ en svart Turtle pÄ ingÄng. Vilken gillar du mest av den svarta och blÄa ?![]()
Bara en som gÄr rÀtt![]()
SÄdÀrja!!!! Grattis kompis.Tidig födelsedags present till mig sjÀlv
![]()
Gillar den blÄa mest men den svarta Àr helt klart en favorit den med.Jag har ocksÄ en svart Turtle pÄ ingÄng. Vilken gillar du mest av den svarta och blÄa ?
Tack!Yobokies har![]()
I solljus Àr den blÄa riktigt fin. Ser dock fram emot att fÄ en svart ocksÄ. Mer fÀrger som passar med svart.Gillar den blÄa mest men den svarta Àr helt klart en favorit den med.
![]()
Inte vÄgat dyka in i Tuna pölen ÀnGratulerar sherwan! Det blir fler och fler seikos för dig, kul! NÀr blir det en tuna dÄ?