• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Lite nytt trillade in idag:D
20160629_120823.jpg
20160629_120647.jpg
20160629_120857.jpg
20160629_120843.jpg

SBGJ001
SĂ„ fet! Grattis.

"Trillade in"? En sÄ befÀngt urlÀcker skapelse gör nog nÄt elegantare Àn "trillar in"! Snyggaste GS'en utan tvekan!
Du har rÀtt givetvis:D HÄller med dig, bland dom vackrare iaf. Blir lika positivt överraskad varje gÄng jag trÀffar pÄ en ny GS.

Jag ska till Tokyo om nÄgon vecka och undrar om nÄgon har tips pÄ en bra butik för Seiko? Jag skulle vilja gÄ in i en mastodont-butik som har typ allt (frÄn SKX till GS)!

Jag ska till Tokyo om nÄgon vecka och undrar om nÄgon har tips pÄ en bra butik för Seiko? Jag skulle vilja gÄ in i en mastodont-butik som har typ allt (frÄn SKX till GS)!
Wako Store i Ginza Àr SEIKOs flaggskeppbutik, dÀr finns allt. Du kan dock glömma prut och sÄdant i den affÀren eftersom det Àr SEIKOs egna butik. Det finns rÀtt mÄnga butiker som sÀljer seiko, kollar du pÄ GS hemsida sÄ ser du en lista pÄ vilka som sÀljer just GS.

Har en skx009 pÄ ingÄng och tÀnk köra den pÄ gummi. Vilka olika seikogummin finns och vad heter dom? Eller ska man köra pÄ ett isofranegummi(eller kopia).

Bra svar! Tack!
Vad kallas detta gummi? (Snodd bild)
image.jpeg
Det Àr min bild :) flatvent kallas vÀl originalen som man nÀmnt ovan. Just detta Àr ett bonetto 284 i mörkblÄ fÀrg.

Dom svarta original bonettona finns lite varstans att köpa. Dom fÀrgglada sÀljs pÄ watchgecko och Àr vÀl förmodligen nÄn typ av special bestÀllning.

Tillbaka
Topp