Fan den Àr riktigt bra den dÀr. BrÀnde just klockpengarna pÄ kontantinsatsen pÄ en bil, men nÀr kontot repat sig blir det nog en sÄn dÀr! Kanske svarta dock, svÄrt att bestÀmma mig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Fan den Àr riktigt bra den dÀr. BrÀnde just klockpengarna pÄ kontantinsatsen pÄ en bil, men nÀr kontot repat sig blir det nog en sÄn dÀr! Kanske svarta dock, svÄrt att bestÀmma mig.
HallÄ!Jag har börjat snegla pÄ en SNZF15/17, och kan inte riktigt bestÀmma mig vad jag tycker. Ni med erfarenhet av Pepsi-bezel, kÀnner ni att det pÄ nÄgot sÀtt blir begrÀnsat dÄ den inte blir lika "neutral" som svart? Eller resonerar ni kanske tvÀrtom?
Kan Àven passa pÄ att hÀlsa eftersom jag Àr ny anvÀndare pÄ forumet. Jag har hÀngt hÀr lite den senaste tiden, men valde att registrera mig idag. Fick upp ögonen för Klocksnack av en slump dÄ jag surfade runt och letade efter bra stÀllen att fÄ tag pÄ en SKX. Efter det har jag upptÀckt SNZF som kÀnns som en bÀttre personlig matchning.
HallÄ!
Jag bestÀllde en SNZF15j frÄn skywatches i söndags kvÀll och den anlÀnde redan i onsdags. Grym tracking pÄ sÀndningen ocksÄ! DÀremot utdelad av FedEx som jag förstÄtt Àr lite störiga ibland. Funkade fint för mig dock. Kan verkligen rekommendera med andra ord.
Jag har aldrig sett K varianten pÄ riktigt men av bilder att dömma Àr det blÄ i bezel och chapter ring mycket ljusare, i mitt tycke inte lika snyggt. Den mörkblÄ chapter ringen pÄ J varianten tror jag dessutom ska passa utmÀrkt till den "midnight blue" fifty five fathoms tavla jag bestÀllt frÄn dagaz!
OsÀker pÄ kombinationen camonato/pepsibezel. Synpunkter!?
![]()
Har en moddad skx007 sen tidigare ocksÄ. Bifogar liten bild pÄ den ocksÄ.![]()
I samma tankar, men undrar om de kommer nya uppdaterade...StÄr och fundera pÄ om det inte Àr en bra ide och ta hem en 009 för dom tar helt slut
![]()
(SKX007J)
//Bosse
Litar du pÄ honom till 100%? Det gör nÀmligen inte jag.
@sherwan is on a rollNya frÄn Niclas
![]()
Du smittar av dig din galning@sherwan is on a roll
Sumo pÄ Landsort.
![]()
Det vora nÄt, en 007/9 med 6R15 och safir med AR mumma...men men,I samma tankar, men undrar om de kommer nya uppdaterade...
Har inte letat speciellt mycket men shoppinginjapan har de bÄda men till överpris pga brist kÀnns det som. Man kanske bör ha en av varje...
Tease, varför om nÄgon dag? Spamma med bilderna nuVÀrdens bÀsta fyr och duglig klocka och bara 5 som gillar. Om nÄgon dag sÄ kör vi samma test med en annan klocka..............
Tyckte jag lÀste ifrÄn en kÀnd Seiko guru (Yonsson?Det vora nÄt, en 007/9 med 6R15 och safir med AR mumma...men men,
Keep on dreaming
Finns 007/9 pÄ Japanska sidor fortfarande till OK priser, men det böjar och bli tunt dÀr ocksÄ
//Bosse
Tror du ska sikta in dig pÄ K versionen istÀllet, den hittar du pÄ eBay frÄn japanska sÀljare.Vilken sida ska man handla ifrÄn om man vill köpa sig en ny SKX007J?
Tror du ska sikta in dig pÄ K versionen istÀllet, den hittar du pÄ eBay frÄn japanska sÀljare.
Ok, finns bara dessa tvÄ som jag settHar redan 2st SKX007K
Vill ha en J modell till samlingen bara
Ok, finns bara dessa tvÄ som jag sett
Men
009
http://www.ebay.com/itm/NEW-MADE-IN...188318?hash=item25c011e59e:g:L44AAOSw0kNXh4tc
007
http://www.ebay.com/itm/Seiko-SKX00...151649?hash=item5688e8e461:g:3-MAAOSwM4xXa~Jh
Klassiker? Mer lÀttsÄld storlek? Jag Àr förvÄnad över att det inte kommit en ersÀttare med samma boett. Det har ju alltid funnits sedan 7548rnaHar en hel del Seikos i form av Monsters och Turtles (nyproducerade). Dessa kan man fÄ mellan 3-5000kr men ÀndÄ verkar SKX007 och SKX009 vara oerhört populÀra trots ett ganska högt pris och budget urverket 7S26. Varför, vad har jag missat?
Snygga! Plus att de har varit skitbilliga.Har en hel del Seikos i form av Monsters, Tunas och Turtles (nyproducerade). Dessa kan man fÄ mellan 3-5000kr men ÀndÄ verkar SKX007 och SKX009 vara oerhört populÀra trots ett ganska högt pris och budget urverket 7S26. Varför, vad har jag missat?
Tease, varför om nÄgon dag? Spamma med bilderna nu![]()
Aha, nu vet jagDÀrför vissa sÀljare skickar med postenNÀr det finns budbilar
![]()