Har vi nÄgra referensninjor som vet ref pÄ denna?
Har faktiskt letat efter en snarlik modell tidigare (SNKE01) sÄ blev lite nyfiken pÄ vad det dÀr var för nÄgot. Det lite otippade sökordet "seiko 5 carbon face" gav mig en trÀff
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Har vi nÄgra referensninjor som vet ref pÄ denna?
Tack som tusan. Smart googlat!Har faktiskt letat efter en snarlik modell tidigare (SNKE01) sÄ blev lite nyfiken pÄ vad det dÀr var för nÄgot. Det lite otippade sökordet "seiko 5 carbon face" gav mig en trÀff. Ref: SNKF51. LÀnk: https://www.amazon.com/Seiko-Black-Self-Winding-Automatic-SNKF51K1/dp/B0018GHEPE
Jag som Àr motstÄndare till gummi och fÄr svÄr klÄda och huvudvÀrk av dessa. Har inte enda klocka med lÀnk med mig under semestern, större ras Àn MP.Tack @Seikosthlm för gummit, sjÀlvklart nykokt i saltvatten.
![]()
FrÄga @Seikosthlm han skickar dessa till farbror.Gummit utan klocka vad Àr det för modell?
Wjean s Marinemaster inspirerade 22mm band.Gummit utan klocka vad Àr det för modell?
Tack! Var snyggt fÄr ta o bestÀlla nÄgra sÄdanaWjean s Marinemaster inspirerade 22mm band.![]()
Kan du inte lÀgga upp en uppdaterad bild pÄ din seikodykar samlingJag som Àr motstÄndare till gummi och fÄr svÄr klÄda och huvudvÀrk av dessa. Har inte enda klocka med lÀnk med mig under semestern, större ras Àn MP.Tack @Seikosthlm för gummit, sjÀlvklart nykokt i saltvatten.
![]()
Jag ordnar det efter semestern.Kan du inte lÀgga upp en uppdaterad bild pÄ din seikodykar samling
Pga ett missöde (postnord sÄklart) behöver jag en tÀt klocka imorgon (sthlm) Max 2k eller ngt mer om det skulle vara en 7c43 eller liknande.
Pm om du har.
Hade suttit fint.Sitter ute i stugan annars hade du fÄtt ta min SKX.
Bra val!Som lite motvikt till alla dykare blev det en Brightz Phoenix idag
![]()
(SAGH007)
//Bosse
Fett med oversized dekompressionstid.Min far köpte denna idag. Riktig rejÀl och trevlig pjÀs! Sekundvisarna Àr riktigt schyssta, enligt mig. Det egna Seiko-begÀret höjdes en aning mÄste jag erkÀnna
![]()
Synd att de försvinner. Ăr sjĂ€lv av uppfattningen att jĂ€ttehemligt Ă€r badass och nödvĂ€ndigt.fd jĂ€tte hemlig ö.
![]()
NÄgon som hÀnger hÀr i trÄden som har nÄgra tim o minutvisare till SKX:serien liggande??
Original alltsÄ...
Tror de finns billiga pÄ chronograph.com om
du ej hittar hÀr![]()
Ăr hyfsat sĂ€ker pĂ„ att jag har liggandes. Om du orkar vĂ€nta tills pĂ„ fredag sĂ„ kan jag kolla hemma.NĂ„gon som hĂ€nger hĂ€r i trĂ„den som har nĂ„gra tim o minutvisare till SKX:serien liggande??
Original alltsÄ...
Ăr hyfsat sĂ€ker pĂ„ att jag har liggandes. Om du orkar vĂ€nta tills pĂ„ fredag sĂ„ kan jag kolla hemma.
Ska kolla vad jag har.Ja kolla gÀrna! Har ingen panik bara börjat samla delar till ett litet projekt
Du har inte en orginaltavla oxÄ?![]()
Pffh ... Det Àr vÀl ingenting. Vi har 17 grader i vattnet hÀrTurtlen i sitt rÀtta element! 39°c i Ha Long bay, Vietnam idag!
![]()