Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Fantastisk men mÄste hÄlla igen en aningKom och köp, slÀpper denna för 36.500 inkl frakt till er hÀr i trÄden. Endast idag!
![]()
![]()
Brukar tÀnka likadant, gÄr oftast sÄdÀrFantastisk men mÄste hÄlla igen en aning![]()
Haha, vi fÄr vÀl se hur det utvecklar sig!Brukar tÀnka likadant, gÄr oftast sÄdÀr![]()
Ooh! Jag hade gett mycket för att kunna bada i 17° idag. Som tur Ă€r sĂ€ger prognosen endast 37°c idag i Da NangïżŒPffh ... Det Ă€r vĂ€l ingenting. Vi har 17 grader i vattnet hĂ€r![]()
Ăr det med obris? Jag hade det ocksĂ„ sĂ„ ett tag. Snyggt som fan men lite klumpigt.
NÀtt och fin! Aningen mindre Àn skxarna eller?SÄ kom den Àntligen en vÀl insliten quartzdykare - Seiko 5h26-7a19 frÄn 1991. Skön sommarkÀnsla med blÄtt och pepsi. Den har fÄtt sina Àrr borta i Kalifornien.
![]()
Grattis till en trevlig klocka!SÄ kom den Àntligen en vÀl insliten quartzdykare - Seiko 5h26-7a19 frÄn 1991. Skön sommarkÀnsla med blÄtt och pepsi. Den har fÄtt sina Àrr borta i Kalifornien.
![]()
De Àr ganska lika storleksmÀssigt. Denna Àr nÄgot tunnare och upplevs nÀttare pga de smÀckra bandhornen. Det var mycket tyckande och lite fakta, men jag har inte tillgÄng till skjutmÄtt och SKXen nu.NÀtt och fin! Aningen mindre Àn skxarna eller?
Tack ska du ha. Ja, den kÀnns mycket trevlig.Grattis till en trevlig klocka!![]()
HÀr Àr jÀmförelsen. Boetterna ha samma diameter, det som skiljer Àr höjden - hela 3mm.NÀtt och fin! Aningen mindre Àn skxarna eller?
HÀr Àr jÀmförelsen. Boetterna ha samma diameter, det som skiljer Àr höjden - hela 3mm.
HÀr kommer nÄgra jÀmförande bilder pÄ 5H26-7A19 och SKX007:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bra bilder för jÀmförelse. Jag tycker faktiskt att det Àr pÄtagligt att 5H26-7A19 Àr betydligt tunnare. KÀnns smidigare, helt enkelt.HÀr Àr jÀmförelsen. Boetterna ha samma diameter, det som skiljer Àr höjden - hela 3mm.
HÀr kommer nÄgra jÀmförande bilder pÄ 5H26-7A19 och SKX007:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()