SLA017
Silver
HallÄ! Hur ska man veta det?
Kanske dÀrför jag tar den stora risken och frÄgar eftersom jag inte vet var den Àr...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
HallÄ! Hur ska man veta det?
Kantarell maffian som har varit i farten igenKanske dÀrför jag tar den stora risken och frÄgar eftersom jag inte vet var den Àr...
Brasklapp för att jag Àr ny hÀr men jag fattar fortfarande inte riktigt. Letar du alltsÄ efter just den individ som du tidigare Àgde eller bara en likadan? @lio.seKanske dÀrför jag tar den stora risken och frÄgar eftersom jag inte vet var den Àr...
Tror det blir nÄt i stil med att @lio.se sÄlde klockan till A, som sÄlde till B som sÄlde till C, som sÀljer tillbaks den till @lio.se. Borde gÄ att styrka med serienummer att det Àr rÀtt exemplar.Brasklapp för att jag Àr ny hÀr men jag fattar fortfarande inte riktigt. Letar du alltsÄ efter just den individ som du tidigare Àgde eller bara en likadan? @lio.se
För till exempel jag har ju köpt klockor hÀr. Och jag har ingen aning om vem som Àgt dem före mig förutom respektive sÀljare dÄ. @Geparden fÄr gÀrna utveckla hur detta gÄr till!
Kantarell maffian som har varit i farten igen![]()
Ăr det denna?Vem har min SEIKO 7549-7010? Jag köper gĂ€rna tillbaka den.... Den till vĂ€nster... SĂ„ldes dock med annan lĂ€nk...
![]()
Jag Àr tveksam, ser den inte lite Ur & Pennig ut?![]()
![]()
Denna Àr lite kul, lite PADI-var ing pÄ denna. Finns en jÀkla olika massa fÀrger, frÄgan Àr vilken som Àr bÀst.
Jag Àr tveksam, ser den inte lite Ur & Pennig ut?
Finns grön/röd sÄ tycker jag lÀtt att den Àr bÀst.![]()
![]()
Denna Àr lite kul, lite PADI-varning pÄ denna. Finns en jÀkla olika massa fÀrger, frÄgan Àr vilken som Àr bÀst.
SSC015 : svart tavla, röda detaljer.Finns grön/röd sÄ tycker jag lÀtt att den Àr bÀst.![]()
Efter en mycket jÀmn googlingsmatch sÄ tror jag faktiskt att 017 vinner hos mig. TÀtt följt av 015. Som du var inne pÄ sÄ Àr det lite för mycket Padi över 019. Vilket dock Àr riktigt snyggt men gör mig inte sÄ taggad för tillfÀllet. Hade dock hoppats pÄ nÄgot sÄnt hÀr. Tycker fan att denna fÀrgkombo Àr skitfet.SSC015 : svart tavla, röda detaljer.
017: svart tavla, blÄa detaljer + svart/blÄ ring
019: PADI-fÀrgerna ovan.
021: Gula detaljer.![]()
Kul shoppat, blev ju bra.Efter en mycket jÀmn googlingsmatch sÄ tror jag faktiskt att 017 vinner hos mig. TÀtt följt av 015. Som du var inne pÄ sÄ Àr det lite för mycket Padi över 019. Vilket dock Àr riktigt snyggt men gör mig inte sÄ taggad för tillfÀllet. Hade dock hoppats pÄ nÄgot sÄnt hÀr. Tycker fan att denna fÀrgkombo Àr skitfet.
![]()
Den svarta Àr bÀttre men ingen homerun i min bok! Men om man vill ha just en dykarkronograf sÄ Àr det ju kanonbilligt som du sÀger![]()
Lite kanske, tavlan ser ju inte direkt high end ut, men nu har strapcode lÀnkar till dessa och det Àr dykarkronografer, billiga sÄdana dessutom.![]()
Ej shoppad, om jag inte missat nÄgot helt, Àr en SSC237.Kul shoppat, blev ju bra.![]()
Hehe, the wonders of SEIKO, en i varje fÀrg.Ej shoppad, om jag inte missat nÄgot helt, Àr en SSC237.![]()
Julklockan 2016!Hehe, the wonders of SEIKO, en i varje fÀrg.HÀr Àr 241:
![]()
![]()
Haha! Ja, den Àr ocksÄ riktigt bra! Kanske till och med snÀppet bÀttre, gillar verkligen att dom har blandat rött och grönt pÄ visarna. Limited dock, sÄ kanske svÄr att fÄ tag i. Det Àr nÄgot med den dÀr fÀrgkombinationen som verkligen skriker efter att bli solblekt.Hehe, the wonders of SEIKO, en i varje fÀrg.HÀr Àr 241:
![]()
![]()
Det funkar absolut, men jag bÀr helst min Sumo pÄ perlon.Ni med SUMOs dÀr ute! Vad Àr era Äsikter pÄ natostraps? Funkar det pÄ SUMOn??![]()
Okej tack!Det funkar absolut, men jag bÀr helst min Sumo pÄ perlon.
Min sÀger grattis.TÀnkte bara dela med mig av senaste tillskottet SDGM001, den gÄr bra dessutom ca+3/dygn
![]()
Smaksak tror jag. Jag gillade inte att ha min pÄ nato.Ni med SUMOs dÀr ute! Vad Àr era Äsikter pÄ natostraps? Funkar det pÄ SUMOn??![]()
Smaksak tror jag. Jag gillade inte att ha min pÄ nato.
Jag Àr tveksam, ser den inte lite Ur & Pennig ut?
![]()
Lite kanske, tavlan ser ju inte direkt high end ut, men nu har strapcode lÀnkar till dessa och det Àr dykarkronografer, billiga sÄdana dessutom.![]()