Psykel
Pandion
Den Àr sjukt awesome för pengen, speciellt den blÄ! Kööör!Tjena!
Ăr sugen pĂ„ en sumo. Ăr det nĂ„n som har en och rekomenderar den?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Den Àr sjukt awesome för pengen, speciellt den blÄ! Kööör!Tjena!
Har haft en och det Àr en galet bra klocka för pengarna. TyvÀrr har jag taniga handleder och sÄlde den för den kÀndes lite stor. Jag Àr Àven en av dom som tycker att det Àr lite tunt mellan luggarna för en sÄ stor klocka. Hade Àven lite svÄrt för den pÄ annat Àn lÀnk pga detta. Testade nato och perlon men det kÀndes inte rÀtt, Àven om jag vet att det finns dom som tycker annorlunda. Men det Àr som sagt en grym klocka sÄ det Àr ett bra köp!Tjena!
SÄdÀr ja! Nu börjar det likna nÄt. Viva Pepsi!
Faktiskt!Men pepsi pÄ jubilee var ovÀntat snyggt va?![]()
Fear not! Det Àr ett superjubilee frÄn strapcode. Klart man skall ha ett sÄdant. Klart mycket bÀttre Àn det sladdriga standardjubileet!Faktiskt!
Ibland Ängrar jag att jag sÄlt mina jubileelÀnkar...
SÄ klart! Men jag sÄlde ett AM-jubilee som var riktigt bra! (att jag sÄlde originaljubileet Ängrar jag inte det minsta)Fear not! Det Àr ett superjubilee frÄn strapcode. Klart man skall ha ett sÄdant. Klart mycket bÀttre Àn det sladdriga standardjubileet!
(att jag sÄlde originaljubileet Ängrar jag inte det minsta)
SÄg annonsen, kul klocka!Fick hem den hÀr idag.
![]()
Hittills ett bra impulsköp.
Nej 33 har mörkblÄ.NÄgon som har kolla pÄ om det Àr nÄgot annat Àn fÀrgen pÄ bezeln som skiljer en SKX031 frÄn en SKX033, har bÄda svart urtavla?
Jag gillar fasningen pĂ„ min Skyliner, men tĂ€nker att den skulle poppa mer om jag kunde fĂ„ bort alla hairlines pĂ„ den polerade ytan. Ăr det en vettig idĂ© att polera sjĂ€lv? Har inte lust att lĂ€mna bort den, sĂ„ det blir polera eller lĂ„ta den vara. Vad tror ni? Och ifall polera, hur?
![]()
Tack för tipset! FÄr kanske ta och testa det, helt enkelt!Tejpa det borstade och polera det polerade med cape cod, ska nog gÄ bra (det gör det till och med för mig)
Josef b har cape cod btw.
SARX035 kanske. Allt Àr bÀttre pÄ den men mÄnga anser inte att den Àr lika prisvÀrd. Det finns sÀkert Àven andra typer som Àr lika stora och kan vara ett alternativ. Sedan har man ju alltid GS om man vill ha det bÀsta![]()
Sarb033 Àr en mycket trevlig klocka, inget snack om saken!
Det skulle dock vara trevligt med en bÀttre lÀnk samt behandlat glas "antireflektion". Vad Àr alternativen( vad kommer det att kosta mig?)
Vill inte gÄ upp i storlek, isf högst marginellt.
SARX035 kanske. Allt Àr bÀttre pÄ den men mÄnga anser inte att den Àr lika prisvÀrd. Det finns sÀkert Àven andra typer som Àr lika stora och kan vara ett alternativ. Sedan har man ju alltid GS om man vill ha det bÀsta![]()
Var bestÀllde du den ifrÄn eller var det begagnat köp? Har funderat lÀnge pÄ denna nu, kommer alltid tillbaka pÄ denna modellen hur jag ÀndÄ vrider Ä vÀnder! Hade chansen pÄ ett begagnat köp för inte sÄ lÀngesedan sen men sumpade den.... suck!Fick hem en SARB065 igÄr. Gillart.![]()
Titanesque pÄ Tradera. Tog en mÄnad innan leverans (airmail och inte DHL som det stÄr i annonsen).Var bestÀllde du den ifrÄn eller var det begagnat köp? Har funderat lÀnge pÄ denna nu, kommer alltid tillbaka pÄ denna modellen hur jag ÀndÄ vrider Ä vÀnder! Hade chansen pÄ ett begagnat köp för inte sÄ lÀngesedan sen men sumpade den.... suck!
Hur kÀnns den Àn sÄ lÀnge? Var den enligt dina förvÀntningar? Tycker den Àr sÄ sjukt snygg och liknar inget annat!Titanesque pÄ Tradera. Tog en mÄnad innan leverans (airmail och inte DHL som det stÄr i annonsen).
Första intrycket var lite nja, men gillar den helt klart efter mer handledstid. Tjockare Àn jag trodde (har inte luslÀst specsen) och kÀnns aningen mindre diametermÀssigt Àn förvÀntat. Eftersom klockan Àr ganska kontrastlös Àr det lite svÄrt att hitta ett snyggt armband till men ska nog lyckas.Hur kÀnns den Àn sÄ lÀnge? Var den enligt dina förvÀntningar? Tycker den Àr sÄ sjukt snygg och liknar inget annat!
Ooh, it's cocktail time!!Fick hem en SARB065 igÄr. Gillart.![]()