Den postningen var trevlig att lÀsa. Började bli lite orolig nu efter drygt 3 veckor frÄn samma sÀljare.Titanesque pÄ Tradera. Tog en mÄnad innan leverans (airmail och inte DHL som det stÄr i annonsen).
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Den postningen var trevlig att lÀsa. Började bli lite orolig nu efter drygt 3 veckor frÄn samma sÀljare.Titanesque pÄ Tradera. Tog en mÄnad innan leverans (airmail och inte DHL som det stÄr i annonsen).
Ja, man blir inte heller glad nÀr sÀljaren konsekvent vÀgrar att svara pÄ mejl. Var dock i övrigt felfri och vÀlemballerad leverans.Den postningen var trevlig att lÀsa. Började bli lite orolig nu efter drygt 3 veckor frÄn samma sÀljare.
Ja precis. Bra pris dock och han lovar att ta tull moms om det skulle bli sÄ.Ja, man blir inte heller glad nÀr sÀljaren konsekvent vÀgrar att svara pÄ mejl. Var dock i övrigt felfri och vÀlemballerad leverans.
Vilken Àr enligt er den coolaste handdragna Seikon i vÀrlden?!
Riktigt bra post. Undrar om det Àr samma servicekostnad hÀr? Ngn som lÀmnat in en Kinetic pÄ Service hos AD?
Tror inte det Àr sÄ blodigt faktiskt. Har varit nÀra pÄ att slÄ till pÄ en Landmaster nÄgra gÄnger men hade svÄrt att hitta en vettig med full lÀngd pÄ lÀnken mm. De Àr ju inte helt billiga och dÄ vill man ju ha ett bra kit.Riktigt bra post. Undrar om det Àr samma servicekostnad hÀr? Ngn som lÀmnat in en Kinetic pÄ Service hos AD?
Man blir helt klart sugen. Cool och egen design.Tror inte det Àr sÄ blodigt faktiskt. Har varit nÀra pÄ att slÄ till pÄ en Landmaster nÄgra gÄnger men hade svÄrt att hitta en vettig med full lÀngd pÄ lÀnken mm. De Àr ju inte helt billiga och dÄ vill man ju ha ett bra kit.![]()
HÀr Àr vad jag lÀst:En frÄga... Mellan vilka Är tillverkades 6306?
Ok, tack.HÀr Àr vad jag lÀst:
6306-7000 1976
6306-7001 1976-1981
Nice mannen! NÀr högg du tag i den? Grym fo sho!FrÄn tidigare idag
![]()
Nice mannen! NÀr högg du tag i den? Grym fo sho!
Nope. Bambinon Àr oslagbar för det priset.Har seiko nÄn motsvarande variant av orient bambino, samma prisklass och lika dressig?
Antog det, dÄ blir det nog en bambino med nya urverket ÀndÄ.Nope. Bambinon Àr oslagbar för det priset.
HallÄ?!Vem har min SEIKO 7549-7010? Jag köper gÀrna tillbaka den.... Den till vÀnster... SÄldes dock med annan lÀnk...
![]()
Att ha koll pÄ hur klockor snurrar runt Àr en sport i sig men brukar inte vara nÄt problem om den inte dragit till utlandet. The usual suspects liksom..HallÄ! Hur ska man veta det?