Sorubim
Guld
Det dÀr var en udda fÄgel. Vad Àr det för Ärsmodell?Titan fredag! 8f35-0020 "Pippin"
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Det dÀr var en udda fÄgel. Vad Àr det för Ärsmodell?Titan fredag! 8f35-0020 "Pippin"
![]()
Den Àr galen. 99a och med en "delfinvÄg".Det dÀr var en udda fÄgel. Vad Àr det för Ärsmodell?
Ja. Av naturliga skÀl blir det inte mkt lumebilder för mig men satan vad den lös. Men den Àr ju nÀstan ny ocksÄ.JÀklar vilket lys i lumen .
SÄ sjukt fin! En sÄn finns med pÄ min önskelista!![]()
![]()
Hemma frÄn service och glasbyte. 5626-7040 frÄn 72.![]()
Tycker den Àr asnice men den ska lÀmna, hann köpa 43999 under tiden denna var pÄ service.SÄ sjukt fin! En sÄn finns med pÄ min önskelista!
Jag har avmagnitiserat en Hamilton hos Werner pÄ Hornsgatan (i sthlm) en gÄng. Det tog han 300:- för om jag inte minns fel. Men kanske sitter nÄgon pÄ forumet med en maskin som kan hjÀlpa dig för en mindre peng.Tack för tipset! Var kan man göra en avmagnetisering i Stockholm och vad brukar en sÄn gÄ pÄ?
Har ingen aning vad det kostar att göra en sÄdan, men inte mÄnga kronor förmodar jag, men en avmagnetiseringapparat lr demagnetizer kan man köpa för en billig summa, Googla för mer info.Tack för tipset! Var kan man göra en avmagnetisering i Stockholm och vad brukar en sÄn gÄ pÄ?
Hoppsan, hyfsad timpenning, tar vÀl ca: 30 sekunder att göra.Jag har avmagnitiserat en Hamilton hos Werner pÄ Hornsgatan (i sthlm) en gÄng. Det tog han 300:- för om jag inte minns fel. Men kanske sitter nÄgon pÄ forumet med en maskin som kan hjÀlpa dig för en mindre peng.
Nej, bara att köpa!Finns det nÄn anledning att inte köpa en Alpinist?
Tack, det Àr en 7546-604A@Herr_Katt vilken Seiko modell? Riktigt lÀcker med Sharkmeshen
ref pÄ den?Vagnen kommer alldeles strax.
![]()
ref pÄ den?
Tack, det Àr en 7546-604A
De vÀxer inte pÄ trÀd va?6159-7000
Nope. Se PM.De vÀxer inte pÄ trÀd va?