Publikt pleaseNope. Se PM.
Vad brukar de kosta, cirka?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Publikt pleaseNope. Se PM.
Najs.SEIKO söndagkvÀll med 5H26-7A19.
![]()
10,66mmNajs.
Har du lust att mÀta hur hög klockan Àr? Vore king
Tack, riktigt tunn och fin med andra ord!10,66mm
Första gÄngen jag ser den. VÀldigt snygg! Kul att det fortfarande finns snygga Seikos att lÀra kÀnna.6159-7000
GS 43999
Lume Àr för suckers.![]()
GS 43999
Lume Àr för suckers.![]()
Mycket bra!Testar Yobokies pepsiilÀgg pÄ SRP773.
Köpte Àven en lollypopvisare men lÄter originalet sitta kvar.
![]()
![]()
Det Àr sÄ den borde sett ut frÄn början!Testar Yobokies pepsiilÀgg pÄ SRP773.
Köpte Àven en lollypopvisare men lÄter originalet sitta kvar.
![]()
![]()
Jag diggar denKör lite 7A38 i vÀntan pÄ att nÄgon ska gilla den? Och ge den ett nytt hem?
![]()
SUMO! BÀsta Seikodykaren sett till klocka per krona.Om jag Àr ute efter en Seiko som ska ha hacking och hand wind, vad söker jag efter dÄ? Har surfat en del men behöver lite input.
Jag har varit sugen pÄ en monster gen 2 (orange) tidigare men tror jag vill gÄ mer Ät "klassisk" dykare.
Jag Àr inte helt sÄld pÄ en turtle dÄ jag inte kommer riktigt överens med boetten. Diggar dock SKX007 som tusan!
Tacksam för tips![]()
Haha! SÄg precis att jag tillochmed lyckades fÄ till ett ninjasjÀlvportrÀtt!TÀnkte bara dela med mig av en kul detalj pÄ min '58 Seiko Marvel: signerad krona! Sinnesrubbat solsken som Àntligen gjorde det möjligt att fÄ till en tydlig nÀrbild.
![]()
Kör en SRP77X isÄfall. Dock tycker jag att Sumon funkar riktigt bra med 20mm. Kör min mest pÄ perlonband.Sumo Àr finamen gillar inte riktigt att de Àr 20mm band. Har nu efter mer surfande insett att jag vill ha en sÄ lik skx007 som möjligt. Jag varvar dock ett gÀng klockor sÄ dÀrför jag gÀrna vill ha hack och hand wind ocksÄ
![]()
Om du kan tÀnka dig att gÄ upp lite i pris sÄ Àr ju SBDX017 riktigt grym. Kommer begagnade dÄ och dÄ sÄ dÄ kan man fÄ en för bra pris. Om jag inte missminner sÄ finns Àven SBDX001 som Àr referensen innan 017. Kom dock pÄ att Àven den har 20mm tror jag.Sumo Àr finamen gillar inte riktigt att de Àr 20mm band. Har nu efter mer surfande insett att jag vill ha en sÄ lik skx007 som möjligt. Jag varvar dock ett gÀng klockor sÄ dÀrför jag gÀrna vill ha hack och hand wind ocksÄ
![]()
du har ju sbdc029 med, riktigt fin pjÀs. Nackdel: dyr(are) fördel: bÀttre urverk och titan (kan Àven vara nackdel för vissa)Sumo Àr finamen gillar inte riktigt att de Àr 20mm band. Har nu efter mer surfande insett att jag vill ha en sÄ lik skx007 som möjligt. Jag varvar dock ett gÀng klockor sÄ dÀrför jag gÀrna vill ha hack och hand wind ocksÄ
![]()
men köp en skx007 dÄDom var jÀkligt fina men jag vill nog inte lÀgga sÄ mycket pengar pÄ en klocka nu. Runt 3000kr kÀnns lagom sÄ jag vÄgar anvÀnda den mycket och ev modda lite ocksÄ
Hur jag Àn vrider och vÀnder pÄ det sÄ hamnar tankarna pÄ en skx007 igen![]()
Ref stÄr vÀl pÄ baksidan!Fick hem denna pÄ lÄdan idag. Kasta pÄ ett rally och kÀnner vÀl att det var ett bra kap pÄ klocka för 330kr. Det Ànda jag undrar över Àr ref (modell) pÄ den. NÄgon som har koll?![]()
Enligt boett ska det vara ref 7000-2061. Googlat lite och dyker bara upp andra modeller. Den Àr ju dock vÀldigt gammal sÄ det kanske stÀmmer ÀndÄ. Skulle va kul med lite info, typ tillverknings Är med mera.Ref stÄr vÀl pÄ baksidan!