Sld005
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Brutal!
SÀg det sÄ jÀvla mkt visare pÄ den sÄ har ingen aning men orkar du lÀsa sÄ se nedan.Vilken Àr djupmÀtaren - har du varit nere pÄ 80 cm eller 31 m djup?![]()
Hittade ett viklÄs i lattjolajbanlÄdanFunkar bÀst pÄ lÀder skulle jag sÀga! En schysst croc med deployment clasp.
SlÀngde ett dal1bp flatvent pÄ grisen.
![]()
![]()
Lume pÄ bezel och visare verkar skilja sig frÄn tavlan sÄ de kan mycket vÀl vara nÄgot utbytt pÄ den. Kan för lite om AM-tavlor sÄ vÄgar inte sÀga om den Àr riktig eller ej.NÄgon av dom seiko kunniga som ser nÄgot konstigt med denna? Hört att det ska vara svÄrt att köpa en 7002 med original delar? Har inte kollat referensbilder Àn. FÄr göra det efter jobbet. Visarnas lume lyser betydligt bÀttre och lÀngre. SÄ antar att dom Àr bytta?
![]()
HÀr snackar vi mycket klocka för pengarna!
SjÀlvklart pÄ Oyster
![]()
![]()
Bra köp! Upplevs den som "för" stor?
Svidat om för att passa in bÀttre pÄ Kobra Kai tror jag, inget man bestÀmmer över sjÀlv men bra blev det.
Man brukar skriva senaste service pÄ insidan locket. Det kan vara det.Lyckades Àntligen fÄ av baklocket pÄ Marveln! Riktigt fint kopparfÀrgat urverk! Men, hur fÄr jag ut det ur boetten? Vill komma Ät tavlan för att se om det gÄr att fÄ bort möglet pÄ ett smidigt sÀtt. NÄn som kan hjÀlpa mig med det?
![]()
![]()
NÄn som kan tyda texten pÄ insidan av locket? Vad betyder det?
![]()
Galna kungfu skills, du stÀller mig schack matt bara med nÄgra fÄ ord...LÀtt fixat @sherwan. SBGM001 till mig bara
8 sek Àr helt okej, Ànnu bÀttre att den gÄr för fort Àn för lÄngsamt.Vad Àr acceptabelt för en SKX009 att dra sig/ gÄ för snabbt per dygn? Min höll sig mer eller mindre helt perfekt första veckan. LÀt den ligga en dag och dÄ gick den plötsligt 8 sek för snabbt. OcksÄ, gÄr det att stanna sekundvisaren nÀr man stÀller klockan?
8 sek Àr helt okej, Ànnu bÀttre att den gÄr för fort Àn för lÄngsamt.
Den kan gÄ fram och tillbaka lite nÀr den Àr ny sÄ rÀkna med lite "fluktuationer"
Du kan "hacka" den om den inte Àr fulladdad. NÀr du stÀller tiden kan du dÄ dra visarna bakÄt lite med kronan och hÄlla den dÀr, alternativt kan sekundvisaren börja gÄ bakÄt lite, men det gör inget. Det fungerar inte om fjÀdern Àr uppdragen mycket för det Àr för mycket fjong i den dÄ.
Nu snackar vi vÀldigt lite uppdragen (igÄngskakad) för att det ska fungera
Kör vi!Galna kungfu skills, du stÀller mig schack matt bara med nÄgra fÄ ord...
Nu förstÄr jag bilden fullstÀndigt, passande![]()
Ah, sant. SvÄrt att utlÀsa vad det stÄr, dock. 11-6-6-15? H-6-6-615? SÄ den kan vara servad för ett eller fem Är sen, eventuellt. Den gÄr trots allt rÀtt bra!Man brukar skriva senaste service pÄ insidan locket. Det kan vara det.