• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Vill bidra med ett tips till alla som har eller har haft en Sumo, vi alla kan enas om att hitta ett lÀmpligt band till dessa Àr ytterst svÄrt, men look no more, Crafter Blue Àr gjorda för Sbc00x
Finns i blÄ, svart och orange.

IMG_20161008_153938.jpg

IMG_20161008_153925.jpg

IMG_20161008_154004.jpg

Vill bidra med ett tips till alla som har eller har haft en Sumo, vi alla kan enas om att hitta ett lÀmpligt band till dessa Àr ytterst svÄrt, men look no more, Crafter Blue Àr gjorda för Sbc00x
Finns i blÄ, svart och orange.

IMG_20161008_153938.jpg

IMG_20161008_153925.jpg

IMG_20161008_154004.jpg
Kul att se att nÄgon köpt ett. TÀnkte sjÀlv göra det nÀr jag hade en sumo. Ser ut att sitta riktigt bra!

Vart köper jag en SARX015 för bÀsta pris?
Creation Watches vÄgar jag inte köpa frÄn, och Long Island Watch har ingen.

Edit: Àh glöm det. Den finns i butik men tÀnkte om den var billigare online. RÀknar jag med moms blir det inte billigare.

Gryyyym. Finns sÄ mycket jag gillar med BFK, (ja visarna ocksÄ) och varje gÄng jag drar pÄ den slÄs jag av hur galet mycket klocka för pengarna det Àr. En Super Oyster frÄn Strapcode funkar. :) Tror det blir uppgradering till double dome vad det lider. NÄn som gjort det hÀr pÄ KS? Lite halvkass bild, mycket detaljer som inte kommer med. Hursom:
FullSizeRender(5).jpg

Tillbaka
Topp