Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt snyggt, avsmalnar det ingenting?Vill bidra med ett tips till alla som har eller har haft en Sumo, vi alla kan enas om att hitta ett lÀmpligt band till dessa Àr ytterst svÄrt, men look no more, Crafter Blue Àr gjorda för Sbc00x
Finns i blÄ, svart och orange.
![]()
![]()
![]()
Jo dÄ! Jag har ramlat med hoj, handgrÀvt ett sprinklersystem i en stenig/ sandig mark. AnvÀnt den fullt ut pÄ alla sÀtt och vis, övervÀger att köpa ett nytt insert och glas..Riktigt snyggt, avsmalnar det ingenting?
Och vad har du gjort med klockan?![]()
Kul att se att nÄgon köpt ett. TÀnkte sjÀlv göra det nÀr jag hade en sumo. Ser ut att sitta riktigt bra!Vill bidra med ett tips till alla som har eller har haft en Sumo, vi alla kan enas om att hitta ett lÀmpligt band till dessa Àr ytterst svÄrt, men look no more, Crafter Blue Àr gjorda för Sbc00x
Finns i blÄ, svart och orange.
![]()
![]()
![]()
Cool. Jag menade bredden, inte tjockleken.Jo dÄ! Jag har ramlat med hoj, handgrÀvt ett sprinklersystem i en stenig/ sandig mark. AnvÀnt den fullt ut pÄ alla sÀtt och vis, övervÀger att köpa ett nytt insert och glas..
Cool. Jag menade bredden, inte tjockleken.
Ăr spĂ€nnet 20mm?
Jag tycker det ser kanon ut, blir sugen pÄ en mm300 igen enbart pga bandet de har till den.Jaha, nej 20mm hela vÀgen, spÀnnet Àr övervÀldigande fint med kvalitetskÀnsla och detaljer.
Kollat Seiya?Vart köper jag en SARX015 för bÀsta pris?
Creation Watches vÄgar jag inte köpa frÄn, och Long Island Watch har ingen.
Edit: Àh glöm det. Den finns i butik men tÀnkte om den var billigare online. RÀknar jag med moms blir det inte billigare.
OmmÄlad, det ser ju vem som helst. TrÄkigt, bra modell annars.Artsy Fartsy...
![]()
Schysst! Din pappas gamla?Svenska Flygvapnet hade god smak nÀr det begav sig.
![]()
Mycket god smak. Stentuff!Svenska Flygvapnet hade god smak nÀr det begav sig.
![]()
Den har jag haft ögonen pÄ i nÄgra Är..hur Àr det nu, Àr chronoknapparnas gÀngor endast kosmetiskt? Har för mig jag lÀst det nÄnstans för lÀnge sedan.Diver Chrono idag. SSC015.
![]()
Sjukt att inte Willard hade en SOG klocka med tanke pÄ att han var MacV SOG soldat."Saigon... shit; I'm still only in Saigon... Every time I think I'm gonna wake up back in the jungle."
-Cpt. Willard. Apocalypse Now (1979)
![]()