• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

JDM finns ju knappt lÀngre som begrepp om du menar ny klocka. Vintage Àr ju 6306 given.
NÀ jdm var kanske fel uttryck... Om jag frÄgar sÄ hÀr istÀllet: Finns det nÄgon ny modell med day date och kanji?
6306 Àr riktigt spÀnnande:) Har en moddad 6309 pÄ ingÄng för att kÀnna pÄ stuket och vintage...

NÀ jdm var kanske fel uttryck... Om jag frÄgar sÄ hÀr istÀllet: Finns det nÄgon ny modell med day date och kanji?
6306 Àr riktigt spÀnnande:) Har en moddad 6309 pÄ ingÄng för att kÀnna pÄ stuket och vintage...
Alla tonfiskar med dagvisning.

image.jpeg
Är det nĂ„gon hĂ€r som har en SRP575K1? Jag vill ha nĂ„tt i svart men det verkar svĂ„rt att fĂ„ tag pĂ„.

Efterlysning!
Jag har det hÀr miltat oysterbandet och nu söker jag tvÄ ÀndlÀnkar (skruvade) passande en 6306. Finns det? NÄgon hÀr som har tvÄ eller vet var jag kan hitta?
Alternativt om nÄgon har en snygg lÀnk som passar en 6306.
Tack pÄ förhand :)
DSC_1246.JPG

Efterlysning!
Jag har det hÀr miltat oysterbandet och nu söker jag tvÄ ÀndlÀnkar (skruvade) passande en 6306. Finns det? NÄgon hÀr som har tvÄ eller vet var jag kan hitta?
Alternativt om nÄgon har en snygg lÀnk som passar en 6306.
Tack pÄ förhand :)
DSC_1246.JPG
ÄndlĂ€nkarna sĂ€lja inte lösa, köp en lĂ€nk till. :)

Ops. :)

Tror den Àr ganska exakt 42mm faktiskt, jÀkla bra grej. Var nÀra pÄ att sÀlja den förra veckan men insÄg att det var onödigt med tanke pÄ att priset Àr sÄ lÄgt. :banghead:
Det Àr just dÀrför jag vill ha den. Jag kan iofs köpa en ny, men jag Àr second hand kungen. Billigt och bra kompis. ;)

Edit: Eftersom jag kommer flippa den nÀr den visar sig vara för stor för min smak

Det Àr just dÀrför jag vill ha den. Jag kan iofs köpa en ny, men jag Àr second hand kungen. Billigt och bra kompis. ;)

Edit: Eftersom jag kommer flippa den nÀr den visar sig vara för stor för min smak
Jag Àr ju alltid sugen pÄ att köpa annat men idag Àr jag inte sÄ sugen pÄ att sÀlja, testa imorgon. :)

IMG_8045.JPG

SSC015 pÄ superoyster frÄn Strapcode mÄste ju anses extremt prisvÀrd. 200m kronograf, lÀr dessutom inte behöva service de kommande 50 Ären. :)
Ja, och den, SSC015, kÀnns riktigt vÀlgjord (fast just originallÀnken hÄller jag med mÄste bytas pronto). A bargin - men sÄld! Nu invÀntar jag en SKX - igen...

// martin

Tillbaka
Topp