• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Hörni Seikoholics, jag behöver er hjÀlp.

Min 11-Ärige grabb har förlagt sin Spirit SBCA001 nÄgonstans och vi rÀknar inte med att hitta den igen.:(

SÄ vi behöver hitta en ny klocka i samma storlek, 36mm eller sÄ. Dykare, militÀr eller kanske eventuellt chrono om den inte Àr för stor.
Batteri eller kanske Solar, inte auto.
Han gillar dessutom Bond-nato.

Helst nytt men LNIB kan vÀl ocksÄ funka?

Det var vÀl de viktigaste punkterna?

Any suggestions?

VĂ€nligen

Jim

Hörni Seikoholics, jag behöver er hjÀlp.

Min 11-Ärige grabb har förlagt sin Spirit SBCA001 nÄgonstans och vi rÀknar inte med att hitta den igen.:(

SÄ vi behöver hitta en ny klocka i samma storlek, 36mm eller sÄ. Dykare, militÀr eller kanske eventuellt chrono om den inte Àr för stor.
Batteri eller kanske Solar, inte auto.
Han gillar dessutom Bond-nato.

Helst nytt men LNIB kan vÀl ocksÄ funka?

Det var vÀl de viktigaste punkterna?

Any suggestions?

VĂ€nligen

Jim
Ligger en SBCM023 ute, lÀr ju vara perfekt.

SNK809 eller nÄn av de andra fÀrgerna? NÄgot sÀmre Àn den han hade men iaf 36 mm.

Hej pÄ dig! Och tack!

Jo det Àr vÀl ungefÀr sÄ lÄngt jag kommit sjÀlv. Grabben tycker de Àr okej men kÀnns ju som ett nedköp, vilket det ju Àr.

Finns ju en del Automatic's att vÀlja pÄ i 36mm men inte sÄ mycket med batteri eller sol.

FĂ„r leta lite till.

MÄ sÄ gott!

Jim

Hej pÄ dig! Och tack!

Jo det Àr vÀl ungefÀr sÄ lÄngt jag kommit sjÀlv. Grabben tycker de Àr okej men kÀnns ju som ett nedköp, vilket det ju Àr.

Finns ju en del Automatic's att vÀlja pÄ i 36mm men inte sÄ mycket med batteri eller sol.

FĂ„r leta lite till.

MÄ sÄ gott!

Jim

Inte en Seiko, men i övrigt sÄ verkar den vÀl stÀmma rÀtt bra överens med önskemÄlen. Solar, 37mm, och funkar bevisligen pÄ nato...
cit_bm8180-03e.jpg

Citizen BM8180-03E (lÄnad bild)

Trist att han tappade bort sin SBCA001 :(, en riktigt trevlig klocka det.

Inte en Seiko, men i övrigt sÄ verkar den vÀl stÀmma rÀtt bra överens med önskemÄlen. Solar, 37mm, och funkar bevisligen pÄ nato...
cit_bm8180-03e.jpg

Den dÀr var ju trevlig! Skall spana in den lite nÀrmare. Tack!!

Jo det var riktigt trist dÄ de Àr snygga och har bra kvalitet. Lite ovanliga ocksÄ. Men nu fÄr han ju ny sÄ han blir nog lycklig ÀndÄ. :)

Jim

Hej pÄ dig! Och tack!

FĂ„r leta lite till.

MÄ sÄ gott!

Jim

cit_bm8180-03e.jpg

Sant. Att jag inte tÀnkte pÄ den. Finns i vitt ocksÄ. Har en polare som Àr lite smÄtt klock intresserad. Han Àr owg med en sÄn! :) hÄller tÀtt för bad ocksÄ.

Tror dock den Àr aningen större Àn 36? 37 kanske?

Den dÀr var ju trevlig! Skall spana in den lite nÀrmare. Tack!!

Jo det var riktigt trist dÄ de Àr snygga och har bra kvalitet. Lite ovanliga ocksÄ. Men nu fÄr han ju ny sÄ han blir nog lycklig ÀndÄ. :)

Jim
Annars Àr vÀl denna minst lika eftertraktad som hans förra va? Grymt snygg. 33 mm dock :)
HÀr Àr en jÀmförelse bild (lÄnad bild).

IMG_0455.jpg

NÄn som har koll pÄ vart man hittar skx009 billigast nuförtiden?

SÄg nÄnstans nÄt om watcheszon.com hÀr pÄ kobra kai dÀr dom visst ska skeppa sakerna frÄn tyskland Ä 158 dollar med frakt lÄter fint men efter ha lÀst en trÄd pÄ wus sÄ tvekar jag lite efter nÄgra total sÄgade dom !

SĂ„ tips tips tips tips tack !!!

Tillbaka
Topp