seikoswede
Silver
Jo jag sa sÄ ocksÄ men gillar svarta tavlor sÄ svart blir det.
Men din treÄring kommer att bli glad!
Jim
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Billigast vet jag ej men jag bestÀllde min skx007 frÄn skywatches och de gick smidigtNÄn som har koll pÄ vart man hittar skx009 billigast nuförtiden?
SÄg nÄnstans nÄt om watcheszon.com hÀr pÄ kobra kai dÀr dom visst ska skeppa sakerna frÄn tyskland Ä 158 dollar med frakt lÄter fint men efter ha lÀst en trÄd pÄ wus sÄ tvekar jag lite efter nÄgra total sÄgade dom !
SĂ„ tips tips tips tips tack !!!
Tack NiclasDÀr fick man för att man tipsade om en Tuna. Vad stÄr pÄ insidan?Satan vilken jackpot. Det dÀr har jag aldrig sett förrut.
BeatÀllde med en 007 dÀrifrÄn bara för att testa storleken och blev hooked sÄ kÀnner att jag "behöver" en 009 nu med ! HahaBilligast vet jag ej men jag bestÀllde min skx007 frÄn skywatches och de gick smidigt![]()
Tackar! FĂ„r för mig att just denna quartzare inte Ă€r sĂ„ vanlig. Finns inte sĂ„ mycket om den nĂ€r jag googlar. Hursomhelst sĂ„ Ă€r den trevlig och sĂ„dĂ€r precis i rĂ€tt storlek med sina 40mm.VĂ€ldigt fin klocka! Ăr sjĂ€lv ute efter nĂ„tt liknande just nu
SÄ gör min SNZG13 ocksÄ, samma verk.Hur funkar dag/datum skiftet pÄ era SKX:er? PÄ min SKX009 börjar datumet Àndras mellan 23:00-23:10 och dagsvisningen runt 00:05-00.15 typ.
Samma hÀr. Ska nog vara sÄHur funkar dag/datum skiftet pÄ era SKX:er? PÄ min SKX009 börjar datumet Àndras mellan 23:00-23:10 och dagsvisningen runt 00:05-00.15 typ.
precis samma pÄ min SUMO..Samma hÀr. Ska nog vara sÄ
Ska suga pÄ den lite!Fan vad jag saknar mina Sumos. Ingen som har en svart sumo som fÄr dÄligt handledstid? Jag köper den gÀrna.
Alternativt, var hittar man en ny till ett rimligt pris? SÄg att skywatches hade SBDC031 för $470
Synd att dollarn Àr sÄ hög just nu.
http://www.tradera.com/item/190204/...iko-prospex-200m-diver-automatic-sbdc031-sumoFan vad jag saknar mina Sumos. Ingen som har en svart sumo som fÄr dÄligt handledstid? Jag köper den gÀrna.
Alternativt, var hittar man en ny till ett rimligt pris? SÄg att skywatches hade SBDC031 för $470
Synd att dollarn Àr sÄ hög just nu.
Ohh! Det dÀr var ju billigt! Tack för det!
Jepp, han kör samma priser i SEK som innan sommaren sÄ man slipper ta smÀllen av den senaste tidens kronförsvagning.Ohh! Det dÀr var ju billigt! Tack för det!
Har haft 1 svart, 1 blÄ och 1 orange. à ngrar att jag sÄlde dom alla 3 :-(
Men man Äker pÄ moms/skatt pÄ de dÀr priserna va?Jepp, han kör samma priser i SEK som innan sommaren sÄ man slipper ta smÀllen av den senaste tidens kronförsvagning.![]()
Nja, han "ansvarar för tull och moms om det skickas med DHL".Men man Äker pÄ moms/skatt pÄ de dÀr priserna va?
Monsterwatches.nl brukar ha den inne. AnvÀnd Google translate om din hollÀndska Àr för dÄligBeatÀllde med en 007 dÀrifrÄn bara för att testa storleken och blev hooked sÄ kÀnner att jag "behöver" en 009 nu med ! Haha
Men skywatches tar ju betalt för frakten ! Haha snÄlisar !
Monsterwatches.nl brukar ha den inne. AnvÀnd Google translate om din hollÀndska Àr för dÄlig![]()
Jag var först rött skeptisk till min skx nÀr jag sÄg hur jÀkla rassligt det Àr en av dom.mest bekvÀma lÀnkarna jag prövat !Den hÀr kommer verkligen till sin rÀtt pÄ ett jubilee
SÀga vad man vill om att Seikos jubilee Àr rassligt osv. men bekvÀmt Àr det!
![]()
![]()
@Seikosthlm la upp tvÄ tvÄ pÄ sÀljsidan för ett litet tag sedan.NÄn med tips pÄ liten dykare till elvaÄring? Typ 34mm
Jag tÀnkte skaffa en sÄn hÀr. Har sett generiska varianter pÄ eBay för typ 20$. Oklart hur vÀl det gÄr att fÄ ÀndlÀnkarna att passa. Men IOM att de Àr vikta borde det gÄ att fixa till.Har nyligen bestÀllt en SARB017 och Àr lite sugen pÄ en lÀnk till den. Förslag? Behöver inte vara en Seiko-lÀnk. 20mm brett Àr det iaf!
Officiella SARB017-lÀnken? Dyr, dock. $149 hos Seiya: http://www.seiyajapan.com/collectio...iko-ss-bracelet-for-sarb017?variant=898398809Har nyligen bestÀllt en SARB017 och Àr lite sugen pÄ en lÀnk till den. Förslag? Behöver inte vara en Seiko-lÀnk. 20mm brett Àr det iaf!
NÄn av dessa som ligger pÄ KoS? 33mm.NÄn med tips pÄ liten dykare till elvaÄring? Typ 34mm