• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

NÄn som har koll pÄ vart man hittar skx009 billigast nuförtiden?

SÄg nÄnstans nÄt om watcheszon.com hÀr pÄ kobra kai dÀr dom visst ska skeppa sakerna frÄn tyskland Ä 158 dollar med frakt lÄter fint men efter ha lÀst en trÄd pÄ wus sÄ tvekar jag lite efter nÄgra total sÄgade dom !

SĂ„ tips tips tips tips tack !!!
Billigast vet jag ej men jag bestÀllde min skx007 frÄn skywatches och de gick smidigt :)

Jag Àr sjukt sugen pÄ en Seiko sub för att komplettera min skx007 :)
Vill helst komma Ät en 7s26-0040 Pepsi och har sett en del pÄ bukten.
Ett par auktioner och Àven en i riktigt fint skick för 3 papp.
SÄ till frÄgan: Vad ska jag se upp med? Vad Àr en i ok/fint skick vÀrd mellan tumme och pekfinger?

Drar med en bild pÄ ett ev. objekt
2016-11-22 22.10.06.png

Hur funkar dag/datum skiftet pÄ era SKX:er? PÄ min SKX009 börjar datumet Àndras mellan 23:00-23:10 och dagsvisningen runt 00:05-00.15 typ.

Fan vad jag saknar mina Sumos. Ingen som har en svart sumo som fÄr dÄligt handledstid? Jag köper den gÀrna.
Alternativt, var hittar man en ny till ett rimligt pris? SÄg att skywatches hade SBDC031 för $470
Synd att dollarn Àr sÄ hög just nu.

Monsterwatches.nl brukar ha den inne. AnvÀnd Google translate om din hollÀndska Àr för dÄlig ;)

haha ja min hollÀndska Àr inte den bÀsta tyvÀrr !! dock rÀtt roligt spÄk att höra !

nÀr vi ÀndÄ har uppe hollÀndska sÄ kan jag rekomendera dom tre "new kids" filmerna ! Àkta killfilm med mycket fula ord och riktigt dÄliga actionscener !!!!
modern hollÀndsk kultfilm (och tv-serier) men filmerna finns med svensk undertext !

Har iallafall nyss spontan köpt en srp779 turtle som lÀr trilla in pÄ fredag !!!
Nyfiken pÄ storleken !
Prövade en padi i en uraffÀr i malmö och de maxmÄttet pÄ vad min arm klarar av att bÀra upp men den e ju pÄ lÀnk och den borde bli nÄgot mindre lug2lug nÀr den bÀrs pÄ gummi som denna Àr pÄ !

Riktigt snygg modell !!!!
Var sugen pÄ en skx pepsi men nu blev det en turtle pepsi istÀllet !!!

Har nyligen bestÀllt en SARB017 och Àr lite sugen pÄ en lÀnk till den. Förslag? Behöver inte vara en Seiko-lÀnk. 20mm brett Àr det iaf!

Har nyligen bestÀllt en SARB017 och Àr lite sugen pÄ en lÀnk till den. Förslag? Behöver inte vara en Seiko-lÀnk. 20mm brett Àr det iaf!
Jag tÀnkte skaffa en sÄn hÀr. Har sett generiska varianter pÄ eBay för typ 20$. Oklart hur vÀl det gÄr att fÄ ÀndlÀnkarna att passa. Men IOM att de Àr vikta borde det gÄ att fixa till.
IMG_1239.JPG

Just nu har jag ett Shark Mesh pĂ„, vilket fungerar bra tycker jag. Även det frĂ„n eBay.
IMG_7864.JPG

Det finns lite trÄdar pÄ WUS om förslag pÄ lÀnkar. Googla Alpinist Bracelet.

Tillbaka
Topp