• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Den hittade jag, men kĂ€nns lite vĂ€l pricey kan jag tycka! Är dom officiella mycket bĂ€ttre Ă€n en icke-officiell?
Inte nödvÀndigtvis. Jag tycker Seikos Àr lite för tunn och lÄset Àr ingen höjdare. Men det Àr solida ÀndlÀnkar, vilket du inte fÄr pÄ andra.

I morgon Àr man kung i baren...
Nygammal kÀrlek i dubbel bemÀrkelse i dag.
DSC_0550-02.jpeg

Bara ett tips !
Lite av en chansning men man vet aldrig nÀr dom kommer in men 240 pund Àr billigt, Blir visserlige 250 pund för folk utanför uk sen ca 6 pubd extra för frakt !
Amazon !

20161125_184440.jpg

Finns det anledning till att undvika att buda pÄ en klocka som ser ut sÄhÀr inuti? vad Àr de svarta prickarna en indikering pÄ? fukt? mögel?
Den gÄr enligt beskrivningen bra.
2016-11-25 21.43.57.png

GÄr ju rykten om att de Àr slut pÄ riktigt sÄ kanske inte lÀge att slÄ till pÄ en "out of stock".
Inte för att missunna dig en PADI @Schmitza men Àntligen mÄste jag sÀga!! Om ryktet stÀmmer. Tycker det blivit ett överflöd av denna "special edition"
Nu tar det vÀl 20-30 Är innan min PADI blir Rare :D

Inte för att missunna dig en PADI @Schmitza men Àntligen mÄste jag sÀga!! Om ryktet stÀmmer. Tycker det blivit ett överflöd av denna "special edition"
Nu tar det vÀl 20-30 Är innan min PADI blir Rare :D
Vi fÄr se !!!! Dom drar ju pengarna nÀr dom vÀl fÄtt in den sÄ vi fÄr vÀnta och se annars blir det nog en srp777 istÀllet

Men jag hÄller tummarna !

Finns det anledning till att undvika att buda pÄ en klocka som ser ut sÄhÀr inuti? vad Àr de svarta prickarna en indikering pÄ? fukt? mögel?
Den gÄr enligt beskrivningen bra.
2016-11-25 21.43.57.png

Ser ut att ha levt ett hÄrt liv, möjligen resultat av fuktskador. Det Àr vÀl priset och det övriga skicket (slitage/aftermarket-delar/osv) som avgör om det Àr vÀrt, för vissa Àven var sÀljaren kommer frÄn. Men sen Àr det inte sÄ blodigt dyrt att fixa ett nytt 7S26/NH36-verk och byta ut.

Tillbaka
Topp