nyservad och tryckt (tÀt)Och den stora frÄgan @Seikosthlm ...
Ăr den, eller gĂ„r den att fĂ„ tĂ€t?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
nyservad och tryckt (tÀt)Och den stora frÄgan @Seikosthlm ...
MĂ€ktig!6159-7001
![]()
Hej @leiden jag tar upp den hÀr gamla trÄden. Jag fick hem min presidentlÀnk frÄn Uncle Seiko idag. Den passar perfekt pÄ min 6306 - bekvÀm Àr den ocksÄ. Kanske vÀrt att kolla hans utbud om du Ànnu letar lÀnk till din 6306.Fick hem min lÀnk frÄn Strapcode idag. Köpte en Endmill som ska vara speciellt anpassad för 6309. Den passar inte pÄ en 6306, Ätminstone inte pÄ min
SÄ har du en 6309 och vill ha en schysst lÀnk sÄ har jag en över, fortfarande inplastad![]()
Pytteliten som sagt. Synd.Ascool utverk, pytteliten klocka.![]()
Badar med minOch den stora frÄgan @Seikosthlm ...
Mycket bra! Blev du nöjd?
NÀ, garvade dock hela kvÀllen Ät dina stackars hinder med blodvite och allt.Mycket! Blev lite arg vid kortningen men nu Àr allt lugnt! @yonsson fick nog bita sig i lÀppen bÄde en och tvÄ gÄnger den kvÀllen
NÀ, garvade dock hela kvÀllen Ät dina stackars hinder med blodvite och allt.![]()
Det dÀr ser tjusigt ut! Ska absolut övervÀga ett köp. Tack för att du ÄterkoppladeHej @leiden jag tar upp den hÀr gamla trÄden. Jag fick hem min presidentlÀnk frÄn Uncle Seiko idag. Den passar perfekt pÄ min 6306 - bekvÀm Àr den ocksÄ. Kanske vÀrt att kolla hans utbud om du Ànnu letar lÀnk till din 6306.
![]()
6159-7001
![]()
SARB017 gör sig verkligen pÄ nato!Mot skidbacken!
![]()
Ja det tycker jag ocksÄ nu nÀr jag vant mig. I början gillade jag det inte, men nu sitter nato oftare pÄ Àn lÀder.SARB017 gör sig verkligen pÄ nato!
Gratulerar! Ser mycket bra ut! 43mm Àr en perfekt storlek.![]()
![]()
![]()
![]()
"Garanterat först i Skandinavien!!!
Sne435p1
.![]()
![]()
![]()
![]()
Sne435p1
Cool, kul fÀrger. Har ju dock ingen direkt nytta av den sÄ den sÀljs nog lÀngre fram.Gratulerar! Ser mycket bra ut! 43mm Àr en perfekt storlek.
NÄgra första intryck?
Cool modell! Grattis!![]()
![]()
![]()
![]()
Sne435p1
Fan, jag som inte hade tÀnkt köpa nÄn fler klocka i Är![]()
![]()
![]()
![]()
Sne435p1
Ăven om Padikonceptet börjar bli lite uttjatat sĂ„ skulle jag Ă€ndĂ„ kunna tĂ€nka mig att Ă€ga en sĂ„n dĂ€r.![]()
![]()
![]()
![]()
Sne435p1
Cool modell! Grattis!
Ăr det en "skarv" i solcellstavlan som gĂ„r frĂ„n centrum och ut till 42-markeringen? Eller Ă€r det kameran/ljuset som luras?
Orkar nog inte recensera denna faktiskt, kĂ€nns lite vĂ€l self explanatory.Ăven om Padikonceptet börjar bli lite uttjatat sĂ„ skulle jag Ă€ndĂ„ kunna tĂ€nka mig att Ă€ga en sĂ„n dĂ€r.
Grattis! Hoppas pÄ en liten recension ocksÄ![]()
Tillbaks pÄ field watch temat. Googlade lite och hittade den hÀr modellen. Synnerligen intressant med en rolig historia bakom. Seiko SUS 4S15
![]()
http://wornandwound.com/affordable-vintage-seiko-sus-4s15-military/
NĂ„gon som sett en i verkligheten?
Va fint klocka jaaaaaa. Har du fixat sjÀlv eller det sjÀlva modellenJag har "nÀstan" en lika dan fast ny
Bilden som du frÄgade efter, skall köra gummit utan spÀnnet en gÄng till i skruvstÀdet. Behöver justeras ca 0,3 mm.
![]()
M726-5A00Ăre nĂ„n som vet vad Ă€r det för refnummer![]()