Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
VadÄ ny samuraj? Vad har jag missat?
Verkar faktiskt vara sÄ. Bild frÄn TZ.
![]()
GĂ€rna en bild![]()
Har du inte brÄttom med 013 sÄ kan du ju köpa min nÀr jag tröttnar.![]()
Mkt trevligt!Skulle det inte komma en blÄ sak i FEB 2017? Min kung skrev om den. btw Gud har fortfarande min klockan![]()
Nytillskott! Har saknat en 6309-7040 sen jag sÄlde förra.
![]()
Kul att de kommer till anvÀndning. Det svarta skinnet kommer frÄn en seiko köpt frÄn @Holmqvist för ett par Är sedan. Seikon Àr borta sedan ca ett Är.Testar nya klÀder istÀllet för rasslig lÀnk, lÀtta i titan!
![]()
Kul att de kommer till anvÀndning. Det svarta skinnet kommer frÄn en seiko köpt frÄn @Holmqvist för ett par Är sedan. Seikon Àr borta sedan ca ett Är.
Det kommer till anvÀndning nu iallafall, skall bara vÀnjas in lite förstSkönt skinn eftersom det fick stanna kvar?![]()
Ja de fÄr stanna pÄ Seiko! Tack för fin affÀr i juletider.Kul att de kommer till anvÀndning. Det svarta skinnet kommer frÄn en seiko köpt frÄn @Holmqvist för ett par Är sedan. Seikon Àr borta sedan ca ett Är.
Första 7548:an blev en orange JDM frÄn 1981. Superfin. Perfekt denna grÄa dag (som förvisso Àr vintersolstÄndet).
![]()
HÀrligt att se. Snygg pÄ lÀnk ocksÄ!Min 7548:a frÄn samma Ärtal sÀger hej!
![]()
Första seikon! En SNXS79KÀven min första automatiska, min kÀra tissot quartzare har varit med i snart tvÄ Är nu
NÀstan första inlÀgget pÄ KS med!
![]()
![]()
MörkgrÄ! Fick den utav flickvÀnnen men tror att hon köpte den pÄ eBay! Inte alls dyrFin, grattis!
Skulle behöva nÄgot liknande. VarifrÄn köpte du?
Ăr tavlan svart eller grĂ„?
Den dĂ€r ska jag nog köpa. Har avstĂ„tt Seiko sköldpaddis pga boettformen och storleken, men den dĂ€r ser helt rĂ€tt ut. Var bestĂ€ller man en sĂ„dan enklast?Min handled Ă€r ca 17 cm, och sjĂ€lva boetten funkar bra storleksmĂ€ssigt för mig, sĂ€rskilt som klocka jag har lite nĂ€r jag Ă€r mer aktiv dĂ„ den inte ska vara i vĂ€gen. Ăven annars funkar storleken (38,75 mm vridring) för mig, Ă€ven om den helst skulle ha varit nĂ„got större, alternativt nĂ„got större urtavla med smalare vridring.
![]()
![]()
![]()
Jag blev lite knÀsvag nÀr jag sÄg den bilden. Den vita samurajen Àr riktigt mysig.Du fÄr suga pÄ denna sÄ lÀnge, kanske tryck den som julkort till grannarna
![]()
![]()