Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Annan automatik nu
Ha en bra dag !!![]()
Det Àr SNZG15K1SNK809? Vad tycker du om den?![]()
Finns en hel trÄd om det hÀr: https://klocksnack.se/threads/62mas-reissue.67578/NÄgon som har koll pÄ om det verkligen kommer en re 62Mas?
https://www.fratellowatches.com/seiko-62mas-the-first-professional-diver-watch-by-seiko/
Lance Henriksen var i Malmö i helgen sÄ jag kunde bara inte lÄta bli ;-)
![]()
NÄgon som har koll pÄ om det verkligen kommer en re 62Mas?
https://www.fratellowatches.com/seiko-62mas-the-first-professional-diver-watch-by-seiko/
Ănnu en Seiko frĂ„n tradera..! DĂ„ligt ljus men tavlan Ă€r i en mörkblĂ„ nyans. GĂ„r inte men förhoppningsvis bara batteriet. I överlag bra skick men redigt glas. NĂ„gon som vet om det Ă€r svĂ„rt/vĂ€rt att försöka slipa till? LĂ€nken Ă€r pĂ„ tvĂ€tt just nu. Engelskt/tyskt daghjul. Har jag rĂ€tt att jag gissar pĂ„ tidigt 90tal?
![]()
![]()
Skicka en faktura!![]()
De snodde min bild de jÀklarna, la sÀkert 20min pÄ att redigera till den.![]()
FrÄn Hadley Roma? Har ett olivgrönt pÄ vÀg in..
@aljungFinns det bandstift med feta Àndar men som inte Àr feta pÄ mitten, dvs som passar till seikos dykare men som gÄr att klÀmma in i de flesta band?
Om dessa finns, var kan jag hitta sÄna?
Garanterat frĂ„n december 1993, sĂ„ du har helt rĂ€tt!Ănnu en Seiko frĂ„n tradera..! DĂ„ligt ljus men tavlan Ă€r i en mörkblĂ„ nyans. GĂ„r inte men förhoppningsvis bara batteriet. I överlag bra skick men redigt glas. NĂ„gon som vet om det Ă€r svĂ„rt/vĂ€rt att försöka slipa till? LĂ€nken Ă€r pĂ„ tvĂ€tt just nu. Engelskt/tyskt daghjul. Har jag rĂ€tt att jag gissar pĂ„ tidigt 90tal?
![]()
![]()
Antar att frÄgan var till mig. Svar ja.FrÄn Hadley Roma? Har ett olivgrönt pÄ vÀg in..
Retsticka, det var den du sÄlde tidigare?![]()
DÄ fattas bara klockan dÄ...![]()
SÀmsta sÀljbeslutet nÄgonsin.Retsticka, det var den du sÄlde tidigare?
Originalet har gÄtt upp en del i pris nu.
Royal Straps har 2 mm tjocka bandstift med 1,1 mm Àndar! Jag har kört dem pÄ seikodykare utan att tappa dem... Vet inte om de riktiga fetingarna har Ànnu grövre Àndar, men det Àr iaf exakt samma mÄtt som pÄ t ex watchgeckos "skinny fat bars" (som kostar en tredjedel...om man orkar vÀnta)Finns det bandstift med feta Àndar men som inte Àr feta pÄ mitten, dvs som passar till seikos dykare men som gÄr att klÀmma in i de flesta band?
Om dessa finns, var kan jag hitta sÄna?
TristNu Àr jag riktigt sur... SÄ bestÀller man en blÄ Samurai och sen Àr den restad i bestÀllning bara de blÄ turtels kom. Enligt astma medicinens rike sÄ kommer de inte fÄ in nÄgra fler som de hade blivit lovade. Ugglor i mossen... Jag Àr nÀsta sÀker att min bestÀllning kom innan andra butikerna la sina och fick dem, dvs prio/rank vissa butik leveranser. HÀr jobbar man hÄrt att fÄ smÄ butiken skall sÀlja mer spÀnnande Seikos Àn dom brukar ( och som dom har gör ) Riktigt irriterad, Mars blir ROLEX Mà NAD.
Sorry att jag lÄter som arga mamman pÄ FB som rasar...