Bazsy
Basic
Sett 400EUR pÄ WUS. Det Àr ju 4R35 sÄ mycket dyrare lÀr det inte bli.Magisk tavla vad kommer skönheten lista?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Sett 400EUR pÄ WUS. Det Àr ju 4R35 sÄ mycket dyrare lÀr det inte bli.Magisk tavla vad kommer skönheten lista?
Snygg samling, vilket gummi Àr det?
Det översta pÄ 775an Àr ett dal1bp seiko gummi. Det gröna Àr ett bonetto flatvent 284 gummi. GÄr vÀl ocksÄ under namnet zuludiver.Snygg samling, vilket gummi Àr det?
NÄgon som vet vad det kostar att trycktesta en Seiko samt eventuellt dÄ byta packningar?
Det beror lite vart man vÀnder sig sÄ klart och hur mycket som behöver bytas. Som ormet sÀger kan man sÀkert hitta nÄgon som gör det billigtNÄgon som vet vad det kostar att trycktesta en Seiko samt eventuellt dÄ byta packningar?
Det beror lite vart man vÀnder sig sÄ klart och hur mycket som behöver bytas. Som ormet sÀger kan man sÀkert hitta nÄgon som gör det billigt
Optura som vÀl Àr den officiella seikomekaren hÀromkring bytte samtliga packningar i min 7546, nytt batteri, rengöring invÀndigt pÄ nÄgot sÀtt och batteribyte för 1k jÀmnt
All right. Det var inga problem med packningar sa dom, har ocksÄ lÀst att det Àr svÄrt att fÄ tag i men det var lugnt, jag bytte Àven packningen till dykarringen sÄ det var vÀl dÀrför det blev lite dyrt. Men det Àr lÀtt vÀrt detà h fan, hade tÀnkt ge nya packningar till min 7546-606a men har dragit mig för det dÄ jag tÀnkt att det Àr svÄrt att hitta packningar.
En sÄn fin samurai förtjÀnar att bÀras oftareBlev tvungen att plocka fram min gamla Samurai dÄ jag sÄg att det slÀppts nya...
Som att trÀffa en gammal vÀn, har inte burit den pÄ drygt 3 Är sedan min dotter föddes.
![]()
HÀrligt!All right. Det var inga problem med packningar sa dom, har ocksÄ lÀst att det Àr svÄrt att fÄ tag i men det var lugnt, jag bytte Àven packningen till dykarringen sÄ det var vÀl dÀrför det blev lite dyrt. Men det Àr lÀtt vÀrt dethade den som badklocka i somras
Ja det gör den verkligen, men det kÀnns som att vi glidit ifrÄn varandra lite senaste Ären.En sÄn fin samurai förtjÀnar att bÀras oftare![]()
Den blir nog lÀtt att flippa om du skulle kÀnna för det. Hade jag haft utrymme i budgeten hade jag gett dig ett budJa det gör den verkligen, men det kÀnns som att vi glidit ifrÄn varandra lite senaste Ären.![]()
https://klocksnack.se/threads/molle-yonsson-baselworld-2017.70222/page-14#post-1792532
Om nÄgon hade missat gruppköpet![]()
FrÀscht med den snygga coin bezelen! VarifrÄn Àr den köpt?Modad seiko prospex turtle automatic diver's srp7773j1, keramisk black insert bezel, coin bezel, blue ar domed sapphire crystal och endmill strapcode bracelet.
![]()
![]()
![]()
Hej! Pai MeiFrÀscht med den snygga coin bezelen! VarifrÄn Àr den köpt?![]()
StÄr ju pÄ urtavlan lÀngst ner. 7A28-703L ser det ut som.NÄgon som vet ref pÄ den hÀr kvartsaren?
![]()