Kör en bildgoogling efter liknande bilder sÄ hittar du den sÀkert.
Okej, jag fÄr inte bildgoogling att fungera pÄ surfplattan. Jag fÄr testa nÀr jag har tillgÄng till dator.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Kör en bildgoogling efter liknande bilder sÄ hittar du den sÀkert.
NÄgon som kan ref pÄ den hÀr?
7009-3130 fÄr jag upp nÀr jag googlar.
Sitter ocksÄ pÄ paddan, det var dÀrför jag inte kunde gojgla.Okej, jag fÄr inte bildgoogling att fungera pÄ surfplattan. Jag fÄr testa nÀr jag har tillgÄng till dator.
Sitter ocksÄ pÄ paddan, det var dÀrför jag inte kunde gojgla.
Icke. LÀnkarna skiljer ju ocksÄ, sÄ den gÄr sÀkert som en annan referens (4-sista).Vad sÀger du om den arabiska varianten, nÄgot du sett förut?
Icke. LÀnkarna skiljer ju ocksÄ, sÄ den gÄr sÀkert som en annan referens (4-sista).
Den ser vÀldigt fin ut pÄ bilderna, men man vet aldrig... köpte den pÄ ebay.HÀrligt, hittade du en fin?
Icke. Tror inte det fÄr plats eftersom det Àr sÄ korta luggar.Har du kört det gummit pÄ 6105?
FörstÄr det. Man vill Àta upp den till kaffet.
Dagens konstant snart en mÄnad
Precis som jag trodde sÄ vÀxer vridringens typsnitt varje gÄng man ser skönheten. Underbar klocka men lÀmnar för stort hÄl i plÄnboken just nu. SÄ lÀnge fÄr jag se fram emot en enklare vintage kvartsklocka som Àr pÄ g.Kul att du gillar den Chuck . Once you go GS.
Funderar pÄ att konvertera tillbaka till lÀnk. Winter is coming.
Ja Bosse, helt platt (safirglas).Ping Yonsson
Har SBGX 115/117 platt glass (crystal) ?
//Bosse
Ja Bosse, helt platt (safirglas).
Varför? Riktigt bra AR pÄ den, sÄ nÄgra reflektioner har inte stört mig. Sumon har ju lÀtt knÄpat glas och dÄ blir det ju en repmagnet.MisstÀnkte det, trist dock, dÄ jag har en djup aversion mot platt safir, stark nog till att jag sÄlde min Sub. FrÄnsett det lilla problem Àr den vÀldigt fin.
//Bosse
Varför? Riktigt bra AR pÄ den, sÄ nÄgra reflektioner har inte stört mig. Sumon har ju lÀtt knÄpat glas och dÄ blir det ju en repmagnet.
Edit: Glaset pÄ SBGM001 Àr vÀl förresten ocksÄ platt?
Fantastiskt fin! Vad heter modellen?
Typ tvÄ veckor in med denna och jag Àr helt sÄld. Har blivit vardagsklockan numera uno, förutom sitt vackra yttre sÄ Àr ju Spring Drive-verket helt fantastiskt. + 1s sen jag fick den.