Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt bra och relativt modernt verk, googla 8R28.
Dock inget supersnyggt dekorerat.
Bra arbetshÀst med fina tekniska detaljer.
6s28 och 6s37 verken Àr det bÀttre finish pÄ nÀr vi pratar JDM modeller.
Ny bild pÄ SDGZ013, fan va snygg den Àr. Glad att jag bestÀllt.
Det skall den vara! Diashield.I titan dessutom. Intressant.
Har försökt googla men hittar inget om ytbehandling. Ăr den mĂ„ntro i hĂ„rda brightz-titanet?
Extra intressant isÄfall.
Mitt 6S37 kan vÀl sÀgas att ha funktionel industri look Mao ingen vidare dekor, lite pÄ rotoren iövrigt ren funktionalitet men den Àr bra, distinkta men mjuka kronograf knappar, super lent uppdrag och en tidshÄllning pÄ +3 till +4 SEK/24t beroende pÄ placering över natten
Denna var min första kronograf sÄ dÄ jag fick en Speedmaster med 7750 grundvÀrk var jag sÀker pÄ att den var sönder.....
//Bosse
Det hade jag missat, men det lÄter ju logiskt utifrÄn att de flesta kronograferna just nu ingÄr i brightzlinjen. DÄ blev den plötsligt Ànnu coolare och Ànnu mer prisvÀrd.I titan dessutom. Intressant.
Har försökt googla men hittar inget om ytbehandling. Ăr den mĂ„ntro i hĂ„rda brightz-titanet?
Extra intressant isÄfall.
Inte mycket pÄ den hÀr som ens har varit i nÀrheten av Japan. Knappast en i nÀrheten av en Seikofabrik överhuvudtaget.
https://klocksnack.se/threads/seiko-skx007-japan-made.32133/
Har meddelat sÀljaren, hoppas (antar) att det Àr omedvetet frÄn hans sida. Ping aosehus
OM? Visare, inlÀgg, baksida ser knas ut. Tveksam till om tavlan Àr OK. Tycker Àven den ser knas ut. Bra att du drog tillbaka den.Tack för pÄpekandet! Jag har dragit tillbaka annonsen om det nu Àr sÄ att klockan inte Àr helt kosher.
LÄnad bild till min frÄga.
Var kan man hitta detta eller liknande gummi till bra pris?
Sitter nÄgon pÄ ett sÄ kan ni gÀrna skicka ett PM
Original heter dom Isofrane. Benarus gör kopior av denna modell som hÄller bra kvalite. Googla sÄ kommer du hitta lite jÀmförelser.
LÄnad bild till min frÄga.
Var kan man hitta detta eller liknande gummi till bra pris?
Sitter nÄgon pÄ ett sÄ kan ni gÀrna skicka ett PM
Nej jag Àr ny pÄ omrÄdet. DÀrför jag frÄgar. Antar att det Àr fritt fram dÄ. [emoji3]Fast du kanske köpte den begagnad?
Den trycktestas ju innan den skickas till butik.Nej jag Àr ny pÄ omrÄdet. DÀrför jag frÄgar. Antar att det Àr fritt fram dÄ. [emoji3]
Tack för pÄpekandet! Jag har dragit tillbaka annonsen om det nu Àr sÄ att klockan inte Àr helt kosher.
OM? Visare, inlÀgg, baksida ser knas ut. Tveksam till om tavlan Àr OK. Tycker Àven den ser knas ut. Bra att du drog tillbaka den.
Alltid ok att frÄga!Nej jag Àr ny pÄ omrÄdet. DÀrför jag frÄgar. Antar att det Àr fritt fram dÄ. [emoji3]
Kör en bildgoogling efter liknande bilder sÄ hittar du den sÀkert.NÄgon som kan ref pÄ den hÀr?