Nya modeller knÀppo.Grattis!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Nya modeller knÀppo.Grattis!
Nya modeller knÀppo.
Oj dÄ.... Bara att ta pÄ dummössan dÄ..Nya modeller knÀppo.
Verkligen inte. Har varit inne pÄ klockar runt 30-40tkr men aldrig kÀnnt att jag skulle kunna bli nöjd och sen snubblar man över en för 6k under sin semester pÄ kreta och blir jÀtte kÀr hehehublot
Grattis! Priset stÄr inte alltid i relation till "nöjdhetsgraden".
Har precis bestÀllt delar till en "mod-Seiko" för strax under 1000-lappen. Hoppas och tror att det kommer bli en vinnare.
Ăr detta ett ''SEIKO ORIGINAL FLAT/VENT Z22'' som det pĂ„stĂ„s vara? Ăr det ett okej pris eller har ni tips pĂ„ andra stĂ€llen? SĂ€ljaren har mycket bra omdömen men han sĂ€ljer Ă€ven mycket aftermarketband, dock Ă€r han Ă€rlig och skriver dĂ„ att det Ă€r eftermarket. Men just detta Seikobandet sĂ„ skriver han att det Ă€r original.
http://viewitem.eim.ebay.se/SEIKO-F...ONE-DIVERS-WATCH-STRAP-Z22-/230870471102/item
yonsson
vad för modell funderar du pĂ„?FĂ„n ocksĂ„, nu blir det nog en GS snart igen...hur djup min störning Ă€r vete tusan...HJĂLP!
FĂ„n ocksĂ„, nu blir det nog en GS snart igen...hur djup min störning Ă€r vete tusan...HJĂLP!
Kan vara jag som Àr blind men, jag hittar inget Seiko flat vent Z22 dÀr?Jag hade köpt hÀrifrÄn:
http://chronograph.com/store/productlist.asp?listno=
(Eller frÄn Offrei). Garanterat Àkta.
NÄgon GMT, dock ej SD...tror jag...vad för modell funderar du pÄ?
Det lÄter ju kanonbra! RÄder ju ingen brist pÄ fina Grand Seiko GMT:er direkt...NÄ
NĂ„gon GMT, dock ej SD...tror jag...
Kan vara jag som Àr blind men, jag hittar inget Seiko flat vent Z22 dÀr?
NÀ, precis...den som lever fÄr seDet lÄter ju kanonbra! RÄder ju ingen brist pÄ fina Grand Seiko GMT:er direkt...
Grattis! slÀng upp en bild sÄ vi fÄr se!Grand seiko SBGE015 ger mig svÄrt ha begÀr apropÄ GMT.
NÄgon som sitter pÄ lite intressant info kring Lord Marvel klockorna? Köpte precis pÄ mig en 36000 bph i grymt fint skick.
Grand seiko SBGE015 ger mig svÄrt ha begÀr apropÄ GMT.
NÄgon som sitter pÄ lite intressant info kring Lord Marvel klockorna? Köpte precis pÄ mig en 36000 bph i grymt fint skick.
Tackar.Grattis! slÀng upp en bild sÄ vi fÄr se!
Han har ju haft ett gÀng schyssta klockor uppe till försÀljning nu. Jag Àr fortfarande lite sugen pÄ att hugga hans KS, fast jag har precis köpt mig en fin KS sÄ det kÀnns lite överflödigt.yonsson skrev:_jonte har ju koll pÄ de dÀr. SÀljer för övrigt Àven en LM i dagslÀget.
Okedoki, inte sÄ lÀtt att fota om man inte har klockan Àn..Tackar.
TÀnkte jag skulle vÀnta tills jag har den i min Àgo, jag vÀntar fortfarande pÄ posten. Fast reffen Àr 5740-8000.