• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Samurai-reissu:erna finns nu i butik, Ätminstone pÄ Magnussons i Gbg. Har inte klÀmt sjÀlv Àn men fick samtal frÄn dem nyss.

Senast Àndrad:
NyförvÀrvet... I största laget men satt ÀndÄ förvÄnansvÀrt bra.
IMG_20170728_151836.jpg

StÄr "lördag" med blÄ text pÄ alla moderna 5or? NÀr började de med det? Jag har sedan tidigare en 5:a Sportsmatic ifrÄn -65 och den har det inte. Har sedan i onsdags Àven en modern 5:a - en SNXS79K.

StÄr "lördag" med blÄ text pÄ alla moderna 5or? NÀr började de med det? Jag har sedan tidigare en 5:a Sportsmatic ifrÄn -65 och den har det inte. Har sedan i onsdags Àven en modern 5:a - en SNXS79K.
Den första SEIKO 5 Àr frÄn 1963 sÄ Àr du sÀker pÄ att din Àr frÄn 65? Alla (vintage) seikos jag haft frÄn tidigt 70-tal och framÄt med dagvisning har haft blÄ lördag och röd söndag.

Försöker slÀnga pÄ spÀnnet frÄn min SLA017 pÄ en Brightz lÀnk men det gÄr inge bra pÄ ena sidan. PÄ brightz lÀnken sÄ lÄses spÀnnet fast med vanligt stift pÄ en sida och stift/hylsa pÄ den andra sÄ hÄlet Àr mindre pÄ den sidan sÄ jag fÄr inte igenom stiftet frÄn SLA017 lÀnken. NÄgon som kan komma med förslag?

SF4qmPc.jpg

Tagen frÄn www

Senast Àndrad:
IMG_3840.JPG
Ja, @yonsson jag gjorde ett tappert försök iallafall. Jag tvivlar pÄ att du eller nÄgon annan kan lÀsa ut nÄgot pÄ de hÀr bilderna utav min Sportmatic 7606-7960, -65.
Inga bra ljusförhÄllanden
IMG_3840.JPG
IMG_3854.JPG
IMG_3858.JPG
för fotografering.

Bilagor

• IMG_3859.JPG
    IMG_3859.JPG
    158.1 KB · Visningar: 1
Tillbaka
Topp