Loshin
Silver
Snygg kombo! FĂ„r mig att sakna min gamla SRP777.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Snygg kombo! FĂ„r mig att sakna min gamla SRP777.
Fan vad fin den gröna Àr. HÄller sjÀlv pÄ att leta efter en som en tok.
Mobilen har en helt monokrom lins, man undrar ju varför
Blev överraskande bra tycker jag!Snygg kombo! FÄr mig att sakna min gamla SRP777.
Gissa klockan ;-).
Förvisso en lördagsmorgon - men vid en anstÀndig tidpunkt .03.30 en lördagsmorgon för en massa Är sedan nÀr jag var ung?
Ser grymt ut! Blir turtle nÀsta sommar ser jag
Perverst, sÄ jÀvla bra!NÄgra 6139or....
Sjukt bra! Grattis!Nytt sen igÄr. 7006-8007 maj -76 med skön BoR.
Riktigt bra klocka dÀr!!
Köpte denna SRPB43J1 hos KlockmÀster idag. Fastnade för den underbara solfjÀdertavlan.
Yes. SvĂ„rt att fĂ„nga pĂ„ bild, men Ă€r nöjd med min âSky Diving Cocktail Timeâ, som den kallas.MĂ€ktig solfjĂ€derstavla! Grattis!
Jag kan tÀnka mig att tavlan nÀstan rör sig om man vinklar den mot en ljuskÀlla?
MĂ€ktigt!NĂ„gra 6139or....
Ja, Àr galet nöjd! Den prickar av mÄnga av mina boxar nÀr det kommer till SeikoRiktigt bra klocka dÀr!!
Fan vad nice!MĂ€ktigt!
Ja, han Àr OK men han Àr ingen AD.Jag skulle vilja veta om Seiyajapan.com Àr OK?
Jag Àr sugen pÄ en Seiko Sarb033 tror jag att den heter....
Cheers
Grymt, grattis! BÄde datumlöst och kanjidag, en bra mix!
Dubbelt tillskott.
Snygga
Dubbelt tillskott.