• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

IMG_0626.JPG
IMG_0631.JPG

DÄ kör vi! :)

Senast Àndrad:
IMG_0762.JPG
IMG_0814.JPG

IMG_0813.JPG

HjÀrtat av tillverkningen av mekaniska Grand Seikos. Nu fÄr ni inte mer, just nu. :)
(Fler bilder pÄ Instagram )
Varit dÀr tvÄ ggr och Äker troligen tillbaka nÀsta Är. Ett fantastiskt land som pÄ mÄnga sÀtt Àr lika men ÀndÄ sÄ olika det man Àr van med.
Nu undrar jag hur konstruktionen av stÄltrÄd, lupp och kockmössa pÄ bilden fungerar:)

Senast Àndrad:
SÄg SARY073, SARY078 samt SARY081 i en klockbutik i Tallinn idag. MÄste sÀg att jag verkligen fastnade för SARY081, Àven kallad SkyDiving Cocktail. SÄg fasligt trevlig ut. De hade just nu 20% pÄ klockorna sÄ den skulle landa pÄ 432 eur med rabatt.
Vet inte om det Àr bra eller dÄligt?
https://www.seiyajapan.com/products/seiko-automatic-presage-sary081-japan-made
Det var vÀl ett hyggligt pris. Tror att de normalt gÄr pÄ ca 6k inom EU och ca 4,5 k i Japan.

Det var vÀl ett hyggligt pris. Tror att de normalt gÄr pÄ ca 6k inom EU och ca 4,5 k i Japan.
Ok, dÄ var det inte alls pjÄkigt. SvÄrt att veta nÀr man förhandlar pris med en Àldre rysk dam :) FÄr se om det blir köp. Tyckte urtavlan var magisk (Àven pÄ de övriga SARY modellerna). KÀndes verkligen som mycket pang för pengarna.

Ok, dÄ var det inte alls pjÄkigt. SvÄrt att veta nÀr man förhandlar pris med en Àldre rysk dam :) FÄr se om det blir köp. Tyckte urtavlan var magisk (Àven pÄ de övriga SARY modellerna). KÀndes verkligen som mycket pang för pengarna.
De verkar vÀldigt trevliga. Jag blev sjÀlv sugen pÄ SARY082 nÀr jag sÄg den. Men SARY081 Àr nog det smartaste valet.
Köp :)

Hej,
NÄgon som vet om Seiko solar chrono diver (SSC0xx) och bara solar diver (SNE4xx) har samma case? TÀnker om man kan ha Strapcodes lÀnkar till chrono pÄ bÀgge.

Tillbaka
Topp