Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Asgrymt! Ser fram emot uppföljningen!
DÄ kör vi!
Mycket vackert. BÄda bilderna. Sitter och vÀntar pÄ mer
DÄ kör vi!
Blir inge mer nu, kommer senare.Mycket vackert. BÄda bilderna. Sitter och vÀntar pÄ mer
Blir inge mer nu, kommer senare.
Tung Landmaster han har!
HjÀrtat av tillverkningen av mekaniska Grand Seikos. Nu fÄr ni inte mer, just nu.
(Fler bilder pÄ Instagram )
Igen?Wow, Àr du i Japan igen? :-D
Jag har tyvÀrr inte varit i med @Molle i Japan, hade sÀkerligen varit grymt trevligt dÀremot.Tycker mig ha sett ett par bildkavalkader dÀr du och Molle(?) hÀrjar i Japan.
Jag har tyvÀrr inte varit i med @Molle i Japan, hade sÀkerligen varit grymt trevligt dÀremot.
Jag var dock dÀr 2014 (dock inte med @yonsson tyvÀrr). Pga av Photobucket sÄ funkar inte alla bilder: https://klocksnack.se/threads/molle-pÄ-seiko-i-japan-oktober-2014.30860/Sorry. Jag blandar nog ihop kavalkader frÄn Seikomontern pÄ BaselmÀssan.
Det hade detJag har tyvÀrr inte varit i med @Molle i Japan, hade sÀkerligen varit grymt trevligt dÀremot.
Jag var
Jag var dock dÀr 2014 (dock inte med @yonsson tyvÀrr). Pga av Photobucket sÄ funkar inte alla bilder: https://klocksnack.se/threads/molle-pÄ-seiko-i-japan-oktober-2014.30860/
Varit dÀr tvÄ ggr och Äker troligen tillbaka nÀsta Är. Ett fantastiskt land som pÄ mÄnga sÀtt Àr lika men ÀndÄ sÄ olika det man Àr van med.
HjÀrtat av tillverkningen av mekaniska Grand Seikos. Nu fÄr ni inte mer, just nu.
(Fler bilder pÄ Instagram )
Det var vÀl ett hyggligt pris. Tror att de normalt gÄr pÄ ca 6k inom EU och ca 4,5 k i Japan.SÄg SARY073, SARY078 samt SARY081 i en klockbutik i Tallinn idag. MÄste sÀg att jag verkligen fastnade för SARY081, Àven kallad SkyDiving Cocktail. SÄg fasligt trevlig ut. De hade just nu 20% pÄ klockorna sÄ den skulle landa pÄ 432 eur med rabatt.
Vet inte om det Àr bra eller dÄligt?
https://www.seiyajapan.com/products/seiko-automatic-presage-sary081-japan-made
Ok, dÄ var det inte alls pjÄkigt. SvÄrt att veta nÀr man förhandlar pris med en Àldre rysk dam FÄr se om det blir köp. Tyckte urtavlan var magisk (Àven pÄ de övriga SARY modellerna). KÀndes verkligen som mycket pang för pengarna.Det var vÀl ett hyggligt pris. Tror att de normalt gÄr pÄ ca 6k inom EU och ca 4,5 k i Japan.
De verkar vÀldigt trevliga. Jag blev sjÀlv sugen pÄ SARY082 nÀr jag sÄg den. Men SARY081 Àr nog det smartaste valet.Ok, dÄ var det inte alls pjÄkigt. SvÄrt att veta nÀr man förhandlar pris med en Àldre rysk dam FÄr se om det blir köp. Tyckte urtavlan var magisk (Àven pÄ de övriga SARY modellerna). KÀndes verkligen som mycket pang för pengarna.
Galet lÀcker!Lite moddad Sumo med 50th anniversary bezel samt Angus jubilee.
Galet lÀcker!
Skönt att man fÄr till det iblandJag Àlskar verkligen den hÀr klockan! Fantastiskt jobb med servicen, @rogart-63! Ingen mÀrkbar tidsavvikelse och den har nog ganska exakt 48 timmar gÄngreserv! Tog av mig klockan vid 17:00 i onsdags, och nÀr jag skulle ta pÄ den idag hade den stannat vid 17:00 pÄ fredagen.