Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Vanligt. Jag kĂ€nner igen det dĂ€r dĂ„ jag Ă€gt bĂ„de 007 och 031. Ăven min Padi turtle har lite sne chapterringAppropĂ„ icke synkade visare. Hur vanligt Ă€r det egentligen med snea/lösa chapter-ringar pĂ„ SKX? Jag har en 007 dĂ€r ringen ligger nĂ„gon enstaka grad fel samt en 031 (som levt ett lite hĂ„rdare liv) dĂ€r ringen kan flytta sig upp till 2mm vid provokation (bankning).
Lite trĂ„kigt, det drar ju ner kvalitetskĂ€nslan markant.Vanligt. Jag kĂ€nner igen det dĂ€r dĂ„ jag Ă€gt bĂ„de 007 och 031. Ăven min Padi turtle har lite sne chapterring
StĂ€mmer. Ăr förvĂ„nad över hur lĂ„ngt en orkar gĂ„ för att fĂ„ en egen 62mas-kopia, inte sĂ„ bara att slipa ned bandhornen.Vad Ă€r det hĂ€r? En moddad skx023?
StĂ€mmer. Ăr förvĂ„nad över hur lĂ„ngt en orkar gĂ„ för att fĂ„ en egen 62mas-kopia, inte sĂ„ bara att slipa ned bandhornen.
Brukar dyka upp varianter som den dÀr till och frÄn, inte bara pÄ SKX02X-boetten utan Àven SKX03X-boetten. Jag kan tÀnka mig att det blir rÀtt fint att ta bort bandhornen, dÀremot förstör alla aftermarket-delar helheten. Blir aldrig bra.Oj, ja jÀklar hÀr har nÄgon lagt ner tid och arbete .
Semesterbrowsing pÄ Gran Canaria. BÄde den roliga Samurajboxen, nya blÄa sunburst-Turtle och baby Turd.
Kul femma dÀr precis ovanför prospex-skylten, inte sett den innan.
Semesterbrowsing pÄ Gran Canaria. BÄde den roliga Samurajboxen, nya blÄa sunburst-Turtle och baby Turd.
Som Ormet skrev sÄ Àr det inte helt ovanligt med 62mas moddar, bla den hÀr snubben lÀgger ut nya hela tiden http://stores.ebay.com/7time07?_trksid=p2047675.l2563 Jag har varit lite sugen pÄ en sÄdan dÄ dom brukar gÄ rÀtt billigt, jag Àr dock lite skeptisk till kvalitén, fÄr lite "indien renovering" vibbar.Vad Àr det hÀr? En moddad skx023?
Som Ormet skrev sÄ Àr det inte helt ovanligt med 62mas moddar, bla den hÀr snubben lÀgger ut nya hela tiden http://stores.ebay.com/7time07?_trksid=p2047675.l2563 Jag har varit lite sugen pÄ en sÄdan dÄ dom brukar gÄ rÀtt billigt, jag Àr dock lite skeptisk till kvalitén, fÄr lite "indien renovering" vibbar.
Har aldrig haft ett Uncle SEIKO just för att de brukar beskrivas som stenhÄrda. Har dÀremot frÄn Wjean vilka Àr kanon och ej behöver mjukas upp.Lite offtopic kanske, men bestÀllde ett uncle seiko waffle gummi till min sbdc, vilket Àr bÀsta sÀttet att mjuka upp det pÄ?
Har aldrig haft ett Uncle SEIKO just för att de brukar beskrivas som stenhÄrda. Har dÀremot frÄn Wjean vilka Àr kanon och ej behöver mjukas upp.
Forcera , dvs anvÀnd den frekvent. Annars finns det nog nÄgra trÄdar med tips om gummiuppmjukning, det vanligaste tipset jag lÀst Àr att rulla upp gummit i t.ex. en mugg och sen hÀlla över kokande vatten. Den blir vÀl inte mjuk men Ätminstone handledsformad.Lite offtopic kanske, men bestÀllde ett uncle seiko waffle gummi till min sbdc, vilket Àr bÀsta sÀttet att mjuka upp det pÄ?
Forcera , dvs anvÀnd den frekvent. Annars finns det nog nÄgra trÄdar med tips om gummiuppmjukning, det vanligaste tipset jag lÀst Àr att rulla upp gummit i t.ex. en mugg och sen hÀlla över kokande vatten. Den blir vÀl inte mjuk men Ätminstone handledsformad.
Enklast Àr att köpa wjeans gummi som yonsson tipsade om (bara storleken finns dÄ sÄklart), skönaste gummit pÄ marknaden imo. Det blev en skum mening om den nu tas ur kontext.
Coolaste logotypen!?Ny för idag. I stort sett mekanisk minus drivfjÀdern (och plus ett batteri, m.m.). Kul grej. Denna kom Äret innan quartz lanserades.
skönt med texten om light in the dark pÄ tavlanMin första post pÄ KS
Seiko 7559-6010 frÄn 1979. Lite naggade kanter men trots det en favorit.
[/QUOT