Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Gick över nÄgra dagar för mig, spÄrningen jag fick upphörde nÄgonstans pÄ vÀgen dock. Men den dök upp i brevlÄdan tillslut.Hur lÄng leveranstid brukar det vara frÄn Uncle Seiko?
Samma hÀr, spÄrningen har lagt av.Gick över nÄgra dagar för mig, spÄrningen jag fick upphörde nÄgonstans pÄ vÀgen dock. Men den dök upp i brevlÄdan tillslut.
Jag bestÀllde den 28:de och fick avi frÄn posten i torsdags.Hur lÄng leveranstid brukar det vara frÄn Uncle Seiko?
Finns lite varstans, beror vÀl pÄ vad du Àr ute efter och vilken prisklass.NÄn hÀr som vet om det sÀljs seikos med kanji istÀllet för vanligt dag pÄ marknaden utanför japan? Tycker att det Àr riktigt snyggt men kan inte hitta nÄgon affÀr som sÀljer det.
Mest dykare typ skx. Görs det nya skx med kanji? Hittar inga i de affÀrer jag kollar pÄFinns lite varstans, beror vÀl pÄ vad du Àr ute efter och vilken prisklass.
PÄ rak arm sÄ tror jag det Àr lite tunt med kanji-dykare i de billigare segmenten, mÄnga idag har bara datum och inte dag. Du kan ju titta pÄ Seiyas shop, han sÀljer en del JDM-modeller som möjligen har kanji om Àn det nog bara Àr pÄ de dyrare pjÀserna. Annars kanske det gÄr att modda och byta ut ett internationellt daghjul till kanjiMest dykare typ skx. Görs det nya skx med kanji? Hittar inga i de affÀrer jag kollar pÄ
De skx007 jag kollade pÄ i Japan hade INTE kanji, tror bara det gÀller de dyrare tonfiskarna och möjligtvis vissa GS-modeller.Mest dykare typ skx. Görs det nya skx med kanji? Hittar inga i de affÀrer jag kollar pÄ
Du svarade pÄ din egna frÄga nÀr du sa att det Àr en Seiko!Letade efter en beater och öppnade dÄ byrÄlÄda och kom pÄ att jag köpte denna Seiko 2006, seiko 7t62-0cv0. Ni som Àr kunniga i detta Àmne..nÄgon bra klocka?
Hej!Letade efter en beater och öppnade dÄ byrÄlÄda och kom pÄ att jag köpte denna Seiko 2006, seiko 7t62-0cv0. Ni som Àr kunniga i detta Àmne..nÄgon bra klocka?
Synd. Skulle vara roligare om de erbjöd med kanji och engelska istÀllet för spanska och engelska. Har hittat nÄgra nu men det Àr gamla skx modeller som enbart gjordes för den inhemska Japanska marknaden.De skx007 jag kollade pÄ i Japan hade INTE kanji, tror bara det gÀller de dyrare tonfiskarna och möjligtvis vissa GS-modeller.
Tror faktiskt aldrig skx har gjorts med kanji. Det Àr 7548or som du tittat pÄ skulle jag tro. En betydligt coolare och bÀttre klockaSynd. Skulle vara roligare om de erbjöd med kanji och engelska istÀllet för spanska och engelska. Har hittat nÄgra nu men det Àr gamla skx modeller som enbart gjordes för den inhemska Japanska marknaden.
Tjusig! Tror dock att den skulle mÄ bra av ett bÀttre band! Kanske ett som Àr lika brett som boetten, men med smal infÀstning?TÀnk hur en liten LM bÄde kan vara elegant men ÀndÄ robust och kraftig pÄ en och samma gÄng.
Har snöat in mig helt pÄ SNA411 och det blir inte bÀttre av vetskapen att tvÄ stycken gick för 7-800kr hÀr pÄ KS för typ tvÄ Är sedan.
NĂ„n som Ă€ger en och vill ge en liten review? Ăn bĂ€ttre, kanske sĂ€lja?
ps. lÄnad bild sÄklart
Det ska jag absolut göra! Bara kul att kunna bidra lite.Btw, du fÄr gÀrna höra av dig om du fÄr för dig att slÀppa den av valfri anledning =P
Med!!Med eller utan bezel?