Sebbelitor
Basic
Mulligt, dÄ finns det hopp.Typ samma som dina. 16,5-ish.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Mulligt, dÄ finns det hopp.Typ samma som dina. 16,5-ish.
Ser bra ut pÄ din handled tycker jag. Har sjÀlv just inhandlat min första Sumo tÀnkt att anvÀndas som daglig beater tills en "finare" beater lÀs Breitling,Omega dyker upp men djÀklar vad nöjd jag Àr hittills. Sitter kalas pÄ handleden och Ängrar nÀstan att jag köpte den, tankarna pÄ "finbeatern" kÀnns iskalla för tillfÀlletGillar Sumon, mer och mer. Tycker den Àr jÀkligt mycket pang för pengen, men kan inte riktigt avgöra vad jag tycker om storleken pÄ mina smÄ handleder.
Först var jag helt sÀker pÄ att den var alldeles för stor, men nu börjar jag övertyga mig sjÀlv att den Àr stor men intr för stor, det Àr ju ÀndÄ en toolig dykare.
Vad vill jag ha ut av det hÀr inlÀgg? Ingen aning.. Skriva av mig lite antar jag
Shopping in Japan har SBDN013 i lager, men bara nĂ„gra fĂ„ kvar. Dom har butik i Yokohama, men vill du absolut knipa en sĂ„ Ă€r det nog bara att bestĂ€lla: http://www.shoppinginjapan.net/sbdn013Ăr denna utgĂ„ngna modell helt omöjlig att fĂ„ tag pĂ„ i Japan tro ;
Ăr pĂ„ jakt efter en solljusdriven titandykare men de nya modellerna som slĂ€ppts av Seiko Ă€r lite för bulkiga.
Planerar en resa dit och mitt mÄl Àr att haffa en snygg solar titanare som Àr prisvÀrd.
Shopping in Japan har SBDN013 i lager, men bara nÄgra fÄ kvar. Dom har butik i Yokohama, men vill du absolut knipa en sÄ Àr det nog bara att bestÀlla: http://www.shoppinginjapan.net/sbdn013
Dom andra fÀrgerna var slut, endast den som jag lÀnkade fanns kvar.Tack för tipset! Jag kollade in sajten senast idag, men dÀr stod det att allt var slutsÄlt. Mysko.
Det Àr ju liksom det som Àr det viktiga.BekvÀm Àr rÀtt ord, den Àr otroligt bekvÀm runt armen!
Löjligt bra skick pÄ den 50-Äringen!NÄn mer som vÀntar pÄ SLA025?
6159-7000 frÄn 1968 sÄ lÀnge
7549-7010 frÄn 79.
Sjukt glad att jag vĂ„gade mig pĂ„ en tuna. Sitter som en smĂ€ck och mĂ„tten 47 mm lĂ„ter verkligen lĂ€skigare Ă€n vad det Ă€r nĂ€r det Ă€r avsaknad av luggar. Ăr mest van vid klockor runt 36 mm.
https://klocksnack.se/threads/sbdx017-sarb017-nedlagda.88295/Hej alla Seiko fantaster!
Det sÀgs att bland annat Seiko sarb017 alpinist ska sluta tillverkas, har varit sugen pÄ sen sÄdan ett tag. Tror ni priserna kommer sticka eller kommer dom med en schysstare uppgraderad version av den inom kort sÄ den eventuellt kommer sjunka i pris nÀr det kommer en nyare? Kill gissa hejvilt tack!
Tackar sÄ mycket! Bra frÄga haha, ett tag sedan jag mÀtte men har verkligen inga trÀstammar. 16,5 cm tror jag att den ligger pÄ.Sitter perfekt pÄ din handled. Vilket mÄtt har du pÄ handleden?
7549-7010 frÄn 79.
Sjukt glad att jag vĂ„gade mig pĂ„ en tuna. Sitter som en smĂ€ck och mĂ„tten 47 mm lĂ„ter verkligen lĂ€skigare Ă€n vad det Ă€r nĂ€r det Ă€r avsaknad av luggar. Ăr mest van vid klockor runt 36 mm.
Tack sÄ mycket . Grymt nöjd sÄ rÄder dig absolut att testa!Den dÀr Àr onekligen fager! Tuna Àr ju rÀtt liten, iaf standard. Var överraskad nÀr jag testade en (tyvÀrr dock aldrig Àgt, men det kommer den att göras sÄ smÄningom) och ser ut att sitta perfekt
Yep. Tack för supporten. Sitter hÄrt i gubbtrÀsket nu. Vill ha en vintage tank och en moonphase, gÀrna Seiko.Blev ju bra det dÀr.
Du har inget skjutmÄtt hemma? LÀttaste sÀttet att försÀkra dig om sakenMin 7a38-7020 behöver nytt glas, men de jag hittar pÄ ebay som sÀgs passa Àr bÄde 31 och 32 mm. NÄgon som vet vilket som stÀmmer?
TyvÀrr har jag inte det, men borde oavsett köpa det. Det Àr ju ett mÄste om man hÄller pÄ med klockorDu har inget skjutmÄtt hemma? LÀttaste sÀttet att försÀkra dig om saken
Annars har jag det hemma och kan kolla pÄ min 7a38-7020 ikvÀll om jag kommer ihÄg
Helt galet snygg den dÀr...
(SBGH257) InstÀmmer.