6458 - SvÄrslagen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Sjukt bra! Just vad jag har pÄ min önskelista till sommaren (och i en köpesannons pÄ KS)!6458 - SvÄrslagen
Mumsig tavla pÄ den!Bellmatic 4006-6011
Jim Carreys polare i " dum dummare"?Satt (sitter fortfarande) pÄ Surf 654 och dricker kaffe och blÀddrar i fina sufrböcker och sÄg denna..
Fotat av Jeff Divine. KÀnner igen kollen i för tighta badbyxor men kan inte komma pÄ namn. Dock var det en sjysst skx007 misstÀnker jag.
Jim Carreys polare i " dum dummare"?
Coolt som bara den! Ser ut att vara en 7548-7000.Satt (sitter fortfarande) pÄ Surf 654 och dricker kaffe och blÀddrar i fina sufrböcker och sÄg denna..
Fotat av Jeff Divine. KÀnner igen kollen i för tighta badbyxor men kan inte komma pÄ namn. Dock var det en sjysst skx007 misstÀnker jag.
Det börjar se riktigt fint ut med bara Autosol. Tack för alla tips!Det blir inte perfekt, men det duger för mig. Autosol har ett lite grövre slipmedel Àn Polywatch.
Oj oj oj, den var verkligen snygg!Precis bytt till Racingband
Tack!Oj oj oj, den var verkligen snygg!
Riktigt lyckad kombo tycker jag.
Fin klocka! Som den seikoholist jag blivit har jag övervÀgt att köpa en innan de försvinner...Den Àr bara sÄÄ braa!!
Mycket fin. Var hittar jag en quartzdykare?Fick hem denna idag, 7548-7000 som ska vara helt original förutom bandet.
PÄ nÄt vis sÄ oroar skicket mig ha ha..
Extra kul dÄ det Àr Ärsklocka ned pÄ mÄnaden för min del!
Beror pÄ om du vill ha nytt eller vintage. Den dÀr Àr en 80-talare. Seiko har sÄ vitt jag vet endast soldrivna quartzdykare i dom lÀgre segmenten i nulÀget. Vill du ha ren batteri-quartz sÄ Àr det tonfisk eller GS som gÀller.Mycket fin. Var hittar jag en quartzdykare?
Mycket fin. Var hittar jag en quartzdykare?
Beror pÄ om du vill ha nytt eller vintage. Den dÀr Àr en 80-talare. Seiko har sÄ vitt jag vet endast soldrivna quartzdykare i dom lÀgre segmenten i nulÀget. Vill du ha ren batteri-quartz sÄ Àr det tonfisk eller GS som gÀller.
Tack. Kanske dags att börja snegla mot tonfiskarna dÄ...Jag köpte min pÄ ebay faktiskt, vilket kan vara en chansning helt klart.
Denna var original förutom pÄ gummit, men i bÀttre skick Àn vad bilderna visade.
Snabbt vuxit till att bli en favorit faktiskt, bekvÀmt med quartz ocksÄ.
Tack. Kanske dags att börja snegla mot tonfiskarna dÄ...
Ăr samtliga tonfiskar quartz?Har wn SBBN031 ocksĂ„, rekommenderar en tonfisk varmt!
Men nÀr tunafebern fÄngat dig sÄ Àr det svÄrt att bli fri
Finns kvarts, springdrive och automatiska.Ăr samtliga tonfiskar quartz?
Nej men majoriteten.Ăr samtliga tonfiskar quartz?
Finns kvarts, springdrive och automatiska.
300m, 600m och 1000m WR.
Har ni tips pÄ trevlig quartz-instegsmodell?Nej men majoriteten.
Jag tycker personligen SBBN031 slÄr resten Àven om det Àr en av de billigaste, löjligt bra. SBBN015 kan du fÄ nÄgot billigare men med alla fördelar 031 har sÄ Àr den vÀrd de extra pengarna.Har ni tips pÄ trevlig quartz-instegsmodell?