FÄr bli en udda fÄgel pÄ annandagen. SCH061.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Gillar den skarpt. Skall hugga en nÀr rÀtt objekt dyker upp har jag tÀnkt.Har i princip aldrig pÄ mig denna, men mÄste erkÀnna att den ÀndÄ Àr riktigt mysig. Skönt nÀr klockan Àr sÄ smidig att man glömmer av att man har klocka pÄ sig.
Klockmaster Globen borde absolut kunna bestÀlla Ät dig.Försöker hitta packningar till en Seiko Sumo men det gÄr inge bra. NÄgon snÀll medmÀnniska som vet var man kan köpa dessa, helst butik i Stockholm alt Internet butik ?
Klockmaster Globen borde absolut kunna bestÀlla Ät dig.
Men vad tycks? Bra eller anus?
Bra eller anus?
Som alla vet blir det oftast ett stort fult mellanrum mellan band och boett pÄ en sumo.
Jag hade ett lÀder liggandes hemma och kom pÄ iden att anvÀnda ÀndlÀnkarna, och skÀra ut i bandet för att fÄ det att passa.
TyvÀrr Àr bandet lite för tjockt samt ska jag fixa till det lite bÀttre.
Inga hurraropTror den gör sig bÀst pÄ lÀnk
Idéer Àr till för att prövas och problem Àr till för att lösas, sÄ points for effort!Inga hurrarop
Var nog en dÄlig ide jag hade
Inga hurrarop
Var nog en dÄlig ide jag hade
SÄdÀr, det var mycket snyggare i huvudet Àn vad resultatet blev.Gillar du det sÄ kör!
Kupat glas var ju vanligt förr i tiden.Finns det nÄt seiko med glaset ovan bezelen istÀllet för under? TÀnk seadwellern och Àldre subbar...
Tycker de skitsnyggt!
Den dÀr Àr snygg!Kupat glas var ju vanligt förr i tiden.
62MAS:
Skitsnygg! Dyra?Kupat glas var ju vanligt förr i tiden.
62MAS:
Kupat glas var ju vanligt förr i tiden.
62MAS:
Som alla vet blir det oftast ett stort fult mellanrum mellan band och boett pÄ en sumo.
Jag hade ett lÀder liggandes hemma och kom pÄ iden att anvÀnda ÀndlÀnkarna, och skÀra ut i bandet för att fÄ det att passa.
TyvÀrr Àr bandet lite för tjockt samt ska jag fixa till det lite bÀttre.
Ja du...Varför gör man inga sÄdana idag det Àr ju uberfint
Stiligt!Nya skjortan matchar nÀstan tavlan pÄ klockan.
HÀrliga klockor. Min första klocka (i början pÄ 80-talet) var nÄgot liknande (minirÀknarklocka ftw!). Kommer dock inte ihÄg vilket mÀrke.Hittade farsans gamla Seiko c153-5007.
NÄgon som vet var man hittar liknande lÀnk med hyfsad kvalitet till SKX033/031? (7s26-0040).
Enda jag hittat Àr 15 dollars kinalÀnkar pÄ ebay...
Kolla wjean pÄ ebay, eller maila yobokies och frÄga.Blev inget svar i SKX-trÄden, försöker hÀr. NÄgon som vet?
Kolla wjean pÄ ebay, eller maila yobokies och frÄga.