Yup, failade hÀr pÄ stranden...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Yup, failade hÀr pÄ stranden...
Snyggt med Pepsi. Var köpte du det insertet?Var och hÀmtade min Sumo efter glas byte. Lite mer lyster blev det. Funderar dock pÄ att slÀnga tillbaka original ringen.
.
Snyggt med Pepsi. Var köpte du det insertet?
Och fler bilder!
Var och hÀmtade min Sumo efter glas byte. Lite mer lyster blev det. Funderar dock pÄ att slÀnga tillbaka original ringen.
.
Jag mejlade han för ett par veckor sen om detta men har inte fÄtt nÄtt svar Àn.köpte den hos yobokies (Pepsi insert for Sumo).
Jag mejlade han för ett par veckor sen om detta men har inte fÄtt nÄtt svar Àn.
(SÄ att jag har ett om jag skulle köpa en Sumo, men jag börjar tveka pga luggbredden pÄ bara 20 mm pÄ sÄ stor klocka).
Vad kostade det?
Vem bytte glaset? BestÀllde du delarna sjÀlv och bara lÀmnade in? Vill byta pÄ min orange Sumo. Repigt som tusan...Alla rÀtt, saffirglas och det Àr modellen med blÄ tavla. Skall ta lite mer bilder nÀr jag har tid, lust, ork mm och bÀttre ljus.
Köpte alla delar sjÀlvklart hos Yobokies. Urmakaren i Lidingöcetrum bytte delarna och tryckte. Han verkar vara en trevlig prick.Vem bytte glaset? BestÀllde du delarna sjÀlv och bara lÀmnade in? Vill byta pÄ min orange Sumo. Repigt som tusan...
Samma hÀr! Drygt att vÀnta pÄ paket nÀr det Àr massa helgdagar och sÄnt!haha.. jag vÀntar Seiko.. hoppas paketet kommer nÀsta vecka...
Samma hÀr! Drygt att vÀnta pÄ paket nÀr det Àr massa helgdagar och sÄnt!
Tror vi kan konstatera att kameran i iPhone 6 Àr heeeelt OK.
Nej nej, det Àr kladd.Har du redan dragit en spricka i bezeln mellan 10 och 15 eller luras bilden?
Hej. Köpte i veckan en Skx007 beg. Som jag tÀnkte ska bli min nya beater. Jag undrar hur man ser om det Àr Àkta man köpt. För jag tycker att lysmassan (heter det sÄ?) Sitter sÄ ocentrerat pÄ vissa stÀllen. Kanske inte ens finns oÀkta av en sÄ billig klocka ?
TyvÀrr görs det kopior av precis allting, Àven billiga Seikodykare... Men din ser helt kosher ut, tycker jag, sÄ du behöver inte vara orolig. SvÄrt att se pÄ bilden vad du menar med lysmassan dock.
Du fÄr nog ta en bÀttre bild om du vill ha ett riktigt utlÄtande. Inte sÄ vanligt med fakes pÄ dessa dock, utan det medta som inte Àr korrekt Àr ihopplock.Okej det va skönt i alla fall. Jo dom runda pÄ urtavlan som har lysmassan i mitten, vissa av dom Àr ganska ocentrerade. GÄr inte att se pÄ bilden som du sÀger. Jag störs av sÄdant i alla fall
Tack för svar
lysmassan (heter det sÄ?) Sitter sÄ ocentrerat pÄ vissa stÀllen
Definiera vanligt. Har nog Àgt 5st skxer och har aldrig haft nÄgra problem med kronan. Köpte du den ny?Min nya SKX009 har en krona som kÀrvar nÀr man ska skruva in den men jag har förstÄtt att det Àr ganska vanligt.
Definiera vanligt. Har nog Àgt 5st skxer och har aldrig haft nÄgra problem med kronan. Köpte du den ny?
Hej. Köpte i veckan en Skx007 beg. Som jag tÀnkte ska bli min nya beater. Jag undrar hur man ser om det Àr Àkta man köpt. För jag tycker att lysmassan (heter det sÄ?) Sitter sÄ ocentrerat pÄ vissa stÀllen. Kanske inte ens finns oÀkta av en sÄ billig klocka ?