Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Sjuuuk! SĂ„n vill jag ha!May the fourth be with you
Snyggt fÄngat!
IgÄr var det torsdag, 150m rÀcker lÄngt i sommar!
Seiko love...
Snygg! Ref?
Tack. Hmmm har ingen aning och letat pÄ klockan men hittar inget dÀr..Snygg! Ref?
Denna Àr dock prisvÀrd Och efterfrÄgan kommer öka, tror den inte tillverkas lÀngreAKA seiko Nautilus
Gör som @Smeden istÀllet och köp nÄgot kul nÀr du Àr dÀr. En klocka med lite story eller mening Àr roligare att ha kvar i en samling
"You never actually own a SNKK45,AKA seiko Nautilus
letat efter en sÄdan lÀnge. Finns inga att köpa.Tack. Hmmm har ingen aning och letat pÄ klockan men hittar inget dÀr..
Hittade precis min gamla monster i en lÄda. Den Àr riktigt fulsnygg. AnvÀnder den aldrig för min fru tycker den Àr skitful.. Kanske fÄr bli sÀlj tyvÀrr.
Tack (?). LÄgt pris ger snabb affÀr och mindre Ängest. Extremt mycket klocka för pengarna! SÄld..JÀkligt bra pris med!
Ach, den dÀr hade man gÀrna köpt för det priset! FÄr hÀnga hÀr oftareTack (?). LÄgt pris ger snabb affÀr och mindre Ängest. Extremt mycket klocka för pengarna! SÄld..