Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Hmm ja dÀr ser man. Just pÄ den bilden ser turtle större ut faktiskt.
Kanske skulle nÀmnt frÄn början att jag aldrig testat en Sumo mÄtten har avskrÀckt och just nu Àr den inte av intresse lÀngre.
Smidigt med 2 sÄ man slipper skifta mellan mesh och vanliga lÀnken jag hade lÀtt ersatt min Sinn 104 med en sÄn dÀr om det inte vore för storlekenSommaren Àr rÀddad! Bad och lek-beaters!
Ibland blir avstÄndet mellan bandhornen en faktor! Tecken pÄ att man Àr lite klockstörd?Nice, har redan inhandlat NATO för 20mm, sÄ har vÀl i stort bestÀmt mig!!
//Daniel
Ja verkligenSmidigt med 2 sÄ man slipper skifta mellan mesh och vanliga lÀnken jag hade lÀtt ersatt min Sinn 104 med en sÄn dÀr om det inte vore för storleken
Funkar fint för dig Har för mig att L2L Àr rÀtt lÄngt pÄ de dÀr. Det Àr nog mest dÀr skon klÀmmer för min del
Ser toppenbra ut! Riktigt hÀrlig blÄfÀrg för sommaren ocksÄ.
Som en black bay tror jag. 50mm L2L.Funkar fint för dig Har för mig att L2L Àr rÀtt lÄngt pÄ de dÀr. Det Àr nog mest dÀr skon klÀmmer för min del
Tack! Jaaa sommar krÀfva nÄgot blÄttSer toppenbra ut! Riktigt hÀrlig blÄfÀrg för sommaren ocksÄ.
Du har ingen bild pÄ hur den ser ut i solen? Ser ut som att tavlan sprakar till ordentligt med lite solljus!Tack! Jaaa sommar krÀfva nÄgot blÄtt
Gillar hur den poppar till i solen.
Tack! Jaaa sommar krÀfva nÄgot blÄtt
Gillar hur den poppar till i solen.
Den dÀr tavlan alltsÄ...
SBGH257 poppar ocksÄ.
! Det kan man lugnt sÀga.
SBGH257 poppar ocksÄ.
Bra jÀmförelse men det var just L2L pÄ 50mm som Àr dealbreaker för mig. Sinn 104 har 48mm och det Àr nog min bekvÀmlighetsgrÀns. Tycker det Àr snyggt nÀr lite lÀnk syns nÀr man kollar pÄ klockan rakt uppifrÄn.Bjuder pÄ tvÄ jÀmförelsebilder. Ber om ursÀkt till Kobra Kai för det schweiziska skrÀpet som letade sig in i översta bilden.
BÀst att frÄga för sÀkerhets skull: Har du testat med nytt batteri? Seikos quartzare frÄn 70-/80-talet Àr sjukt underskattade och undervÀrderade. Din Àr frÄn 1980 för övrigt.Hej! Jag har en Seiko mÀrkt 7122-803L R pÄ tavlan och 7122-8020-P pÄ baklocket som tyvÀrr Àr ej fungerande. DÄ den inte (vad jag vet) har ngt större vÀrde tÀnkte jag se om den kan vara av intresse för reservdelar? Isf skickar jag den gÀrna mot att mottagaren betalar frakten!
Nice! Vad stÄr det?Ser ni denna i sommar fÄr ni banne mig komma över och snacka klockor.
#kobrakai4life
NSFW!
(SRPA21 & SBGH257). En klassisk dubbeldyk-Seikomacka.
Fan vet vad det stÄr egentligen, japanska Àr ju svÄÄrt. Ville mest ha med lite coola teckenNice! Vad stÄr det?
âMy sushi is good like SEIKOâFan vet vad det stĂ„r egentligen, japanska Ă€r ju svĂ„Ă„rt. Ville mest ha med lite coola tecken
Tror den böjda texten gör den extra svĂ„röversatt.âMy sushi is good like SEIKOâ