âFreah sushi is better than old cheeseâTror den böjda texten gör den extra svĂ„röversatt.
Gjorde en version till med texten över ryggen.
Haha, jag chansade faktiskt hej vilt, kom ju ganska nÀra.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
âFreah sushi is better than old cheeseâTror den böjda texten gör den extra svĂ„röversatt.
Gjorde en version till med texten över ryggen.
Det lĂ€t mer som det jag var ute efter. Bra chansning dĂ€râFreah sushi is better than old cheeseâ
Haha, jag chansade faktiskt hej vilt, kom ju ganska nÀra.
LÀnk Àr bra, det Àr sen gammaltSEIKO Padi ikvÀll. Fan, tröttnar aldrig pÄ den hÀr. Grymt skön att bÀra, och riktigt snygg. Körde Crafter Blue-gummi ett par dar, men bytte till lÀnk igen.
Verkligen! Försöker dÄ och dÄ göra avsteg, men Äterkommer alltid till lÀnkLÀnk Àr bra, det Àr sen gammalt
Samma hÀr. Nato gÄr fetbort, har försökt nÄgra gÄnger men det vill sig inte. Försöker med gummi i sommartid till mina dykare, funkar ok men nÀr hösten kommer Äker lÀnken pÄ.Verkligen! Försöker dÄ och dÄ göra avsteg, men Äterkommer alltid till lÀnk
Kika pÄ föregÄende sida sÄ har @Wydestream bilder pÄ klockan du sökerHörni Seikosenseis. Jag funderar lite pÄ en ny dykare, runt 10-12 kkr. Har redan testat Tuna (för stor) och gillar inte Sumo. Vad har ni för tips i den regionen? Begagnat gÄr utmÀrkt.
Hörni Seikosenseis. Jag funderar lite pÄ en ny dykare, runt 10-12 kkr. Har redan testat Tuna (för stor) och gillar inte Sumo. Vad har ni för tips i den regionen? Begagnat gÄr utmÀrkt.
Kika pÄ föregÄende sida sÄ har @Wydestream bilder pÄ klockan du söker
BÀst att frÄga för sÀkerhets skull: Har du testat med nytt batteri? Seikos quartzare frÄn 70-/80-talet Àr sjukt underskattade och undervÀrderade. Din Àr frÄn 1980 för övrigt.
SLA017 (lÀnk)?Tjoho o godmorgon!
Söker nÄt mot en retro klocka, lite mot Tudor Heritage black bay, Oris 65 diver. Har Seiko nÄt liknande eller nÄt pÄ G??
//D
Den Àr snygg...dock kanske lite vÀl modern!!
@denjohanOch idag blir det den svarta!
SBDC051
Vill ha!Ser ni denna i sommar fÄr ni banne mig komma över och snacka klockor.
#kobrakai4life
HÄll dig till typ juli och köp en SPB077.Hörni Seikosenseis. Jag funderar lite pÄ en ny dykare, runt 10-12 kkr. Har redan testat Tuna (för stor) och gillar inte Sumo. Vad har ni för tips i den regionen? Begagnat gÄr utmÀrkt.
Originalet som Àr mer eller mindre identiskt slÀpptes 1965, sÄ designen Àr ju inte direkt frÄn igÄrDen Àr snygg...dock kanske lite vÀl modern!!
//D
Snyyygg!Börjar bli sugen pÄ nytt... Seiko VJG040
Ăr de sĂ€kert? Tycker den ser sĂ„ modern ut?! Men oki, fĂ„r Instagrama o kolla inspiration!Originalet som Ă€r mer eller mindre identiskt slĂ€pptes 1965, sĂ„ designen Ă€r ju inte direkt frĂ„n igĂ„r
Yes det Ă€r sĂ€kert mer eller mindre alla tillverkare har ju slĂ€ppt homager till deras Ă€ldre klockor de senaste Ă„ren sĂ„ det ska inte vara sĂ„ svĂ„rt att hitta. Seiko presenterade Ă€nnu en pĂ„ Basel det hĂ€r Ă„ret som ser riktigt lyckad ut. NĂ„gon annan har sĂ€kert referens I huvudetĂr de sĂ€kert? Tycker den ser sĂ„ modern ut?! Men oki, fĂ„r Instagrama o kolla inspiration!
Yes det Àr sÀkert mer eller mindre alla tillverkare har ju slÀppt homager till deras Àldre klockor de senaste Ären sÄ det ska inte vara sÄ svÄrt att hitta. Seiko presenterade Ànnu en pÄ Basel det hÀr Äret som ser riktigt lyckad ut. NÄgon annan har sÀkert referens I huvudet
Nja, den jag tÀnker pÄ Àr SLA025 som Àr mer trogen originalet. Kommer dock vara mycket dyrare HÄller med om storleken, sla017 har bÀttre storlek, speciellt för folk som har tunnare handleder som jag.SPB077 ovan? Den ser fin ut...dock önskar jag att man gick ner lite i storlek, typ 41mm
Totalt sönderpolerad, i alla fall utifrÄn den bilden.Var det nÄn hÀr som klippte stubbyn ovan pÄ tradera i veckan? Ingen kommunikation frÄn sÀljaren och dÄliga bilder gjorde att jag höll mig undan. Hade varit sjukt sugen annars.
Smaskens! SÀtt upp mig pÄ listan.
Time for some action - BÀttre och bÀttre Seiko 6306-7001 40 Är senare...