Fullt förstÄeligt! FruktansvÀrt bra.
Ăr fortfarande kĂ€r i min sbge015.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Fullt förstÄeligt! FruktansvÀrt bra.
Ăr fortfarande kĂ€r i min sbge015.
Ja det var det jag tyckte med men svÄrt att se pÄ bilderna. Den landade pÄ strax över 2k sÄ det var nog konsensus pÄ de som sÄg den.Totalt sönderpolerad, i alla fall utifrÄn den bilden.
Tackar!Astuff, grattis
Ja den kommer bÀras ofta i sommar!
Den Ă€r extremt rasslig, hade inte gett mer Ă€n 700kr för en. NĂ€r halva KS sprang och köpte sĂ„ kostade de 500kr. Han som erbjuder den för 2200kr borde skĂ€mmas!Jag har blivit erbjuden att köpa en Seiko SNKK47 âNautilusSeikonâ för 2000 norska kronor. Vilket motsvarar ca 2200kr. Den Ă€r i mycket fint skick. Ăr den vĂ€rd att betala sĂ„pass mycket över listpriset? (Vet att den inte tillverkas lĂ€ngre)
Eller Ă€r den för ârassligâ och bara snygg pĂ„ bild?
Ok. Tack. DÄ hoppar jag över denDen Àr extremt rasslig, hade inte gett mer Àn 700kr för en. NÀr halva KS sprang och köpte sÄ kostade de 500kr. Han som erbjuder den för 2200kr borde skÀmmas!
Jisses vad cool! Kollat referensnumret pÄ baksidan? AGS Àr vad SEIKO kallade Kinetic i början.Ny pÄ forumet! Fyndade denna skönhet för inte allt för lÀnge sedan, mitt absolut bÀsta klockköp pÄ lÀnge! 36mm, twotone och daydate! Kan egentligen vÀldigt lite om modellen, tyvÀrr. Urverket Àr av Seikos AGS modell och Àr dÀrmed ett automatiskt Quartzverk, vidare hittar jag ingen riktigt liknande modell nÀr jag googlar pÄ modellbeteckningen eller urverket i sig. Skulle kunna tÀnka mig att den Àr frÄn 90-talet nÄgon gÄng? NÄgon som vet mer?
Blir lite misstÀnksam pga made in Japan pÄ tavlan. Den borde bara ha Japan dÀr, men Àr dÄlig pÄ Àldre Seiko 5. SlÀng upp en bild pÄ baksidan!
Hittade denna hos pappa. NÄgon som vet vad det Àr för modell, Àkthet, Ärsmodell osv?
Reserverar mig att jag aldrig sett den innan.
Mycket fin!HÀr kommer lite bilder pÄ min SQ 3003 4823-5019. Fick tag i ett NOS plexi som ger underbara prismareflektioner i solen till skillnad frÄn det slitna som satt pÄ. Hemmasnickrat band pÄ för tillfÀllet, blir ett aningen ljusare brunt sen. Det Àr svÄrt att fÄ med pÄ bilderna men urtavlan skiftar i grymma blÄa toner. Ha en fin kvÀll KSare. Fridens
Grymt bra! Och grattis till glaset, kan inte vara helt lÀtta att fÄ tag pÄ.HÀr kommer lite bilder pÄ min SQ 3003 4823-5019. Fick tag i ett NOS plexi som ger underbara prismareflektioner i solen till skillnad frÄn det slitna som satt pÄ. Hemmasnickrat band pÄ för tillfÀllet, blir ett aningen ljusare brunt sen. Det Àr svÄrt att fÄ med pÄ bilderna men urtavlan skiftar i grymma blÄa toner. Ha en fin kvÀll KSare. Fridens
Tack! Nej det kan inte vara mÄnga kvar dÀr ute. Vad jag har förstÄtt sÄ brukade inte Seiko spara reservdelar mycket lÀngre Àn 3-4 Är. Vet inte om det stÀmmer men...Grymt bra! Och grattis till glaset, kan inte vara helt lÀtta att fÄ tag pÄ.