• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

kollade pÄ denna tyckte den var sÄg cool ut efter googla runt lite https://www.klockimport.com/klockar...-22mm/oysterlank-special-wide-stainless-22mm/ men kommer den passa min klocka SKX009K2? och sÄg dom sÄlde stift för 9kr vilken mm Àr det som Àr gÀller pÄ just min modell?
Finns vÀldigt snarlika pÄ bukten för runt 50kr +tullavgift. Ser inte skillnaden pÄ dem och den du lÀnkar till men förhoppningsvis Àr den frÄn klockimport shysstare eftersom de pÄ bukten har ganska kass kvalitet.

Finns vÀldigt snarlika pÄ bukten för runt 50kr +tullavgift. Ser inte skillnaden pÄ dem och den du lÀnkar till men förhoppningsvis Àr den frÄn klockimport shysstare eftersom de pÄ bukten har ganska kass kvalitet.
De pÄ bukten hÄller nog sÀmre kvalité. SvÄrt att avgöra frÄn bilder men lÀnken ser rÀtt solid ut till skillnad frÄn vikt plÄt som jag misstÀnker de billigare Àr.

Strapcode gör mkt till Seiko sÄ jag skulle kika ditÄt dock

Först :)
20180624_122046.jpg
Gör fin och trevlig sekundvisare.

2A91E335-5A22-4F35-A40A-1845BE3250B9.jpeg 5AE141A3-5CFF-4AF4-815D-39E27B52E51F.jpeg
Första dagen pÄ jobbet! Ja klockan alltsÄ ;)

Fick bli pÄ ett brunt lÀder frÄn Watchgecko med snabblÄset (heter det sÄ??) ifrÄn originalbandet.

Passar pÄ att köra ett instick hÀr i trÄden med vad som var min första Seiko (SSC011P1). Jag har lagt den till försÀljning sÄ kanske inte har chansen sÄ lÀnge till! :)
Det kÀnns som en ganska ovanlig modell? - Inte sett nÄgon annan pÄ forumet som postat nÄgot med den.. Vilket kanske Àr dÄligt tecken..? haha.
IMG-0884.JPG

Tillbaka
Topp