• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Funderar starkt pÄ att sÀlja min fd kÀra SDGZ005. Underbar klocka, fantastiskt fin, men den gör inte mycket för mig numer.

Är det nĂ„gon hĂ€rinne som Ă€r intresserad sĂ„ har ni givetvis förtur.
20180704_075824.jpg

TÀnkte bestÀlla lite nya straps och lÀnk till min SKX009.

Jag söker en original Seiko OysterlÀnk samt ett blÄtt original z22 gummistrap. Var kan jag hitta detta? Söker efter nya grejer, inget begagnat.

Javisst, men det intressanta (nÄja, mÄttligt intressanta men lite nörd-kul ÀndÄ) Àr ju att det Àr olika plastmaterial i dag- respektive datumskivan, nÄgot som bara syns i UV-belysning.
Även jag har noterat detta pĂ„ min turtle. SĂ„ det fenomenet kommer nog igen pĂ„ fler modeller. Varför har jag ingen aning om dock.

Funderar starkt pÄ att sÀlja min fd kÀra SDGZ005. Underbar klocka, fantastiskt fin, men den gör inte mycket för mig numer.

20180704_075824.jpg

Klockan blev precis sÄld till en vÀldigt trevlig köpare. Hoppas den skÀnks den glÀdje och kÀrlek den förtjÀnar.

Seiko sbdc061, helt ny och fullset. ca pris 7000 leverans frÄn England. VÀrt att köpa??

Senast Àndrad:
HÀrligt att se fler 035or hÀr!! :bookworm:
Fick den i inbyte och tÀnkte att: ja men den gÄr ju faktiskt lÀtt att sÀlja vidare.

Men den fÄr nog stanna ett tag dÄ den överraskade mig positiv :) FörstÄr inte vad snacket om lÀnken handla om bara. Tycker inte det Àr nÄgra fel pÄ den alls förutom att de möjligen Àr lite snÄlt med mikrojustering

Fick den i inbyte och tÀnkte att: ja men den gÄr ju faktiskt lÀtt att sÀlja vidare.

Men den fÄr nog stanna ett tag dÄ den överraskade mig positiv :) FörstÄr inte vad snacket om lÀnken handla om bara. Tycker inte det Àr nÄgra fel pÄ den alls förutom att de möjligen Àr lite snÄlt med mikrojustering

Ja, det kan jag hÄlla med om. Den kan bli nÄgot obekvÀm ibland, speciellt om det Àr varmt. Har haft den pÄ canvas de varmaste mÄnaderna nu!

Tillbaka
Topp