VÀrsta hoardern Àr du!
Hur mÄnga seikos har du nu? 15? 20?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
VÀrsta hoardern Àr du!
Ja det gÄr lite över styr ibland. FÄr det till 22 tror jag...kan vara plus/minus nÄgon.VÀrsta hoardern Àr du!
Hur mÄnga seikos har du nu? 15? 20?
Dubbelt köper han ocksÄ! en att anvÀnda och en som blir vÀrd premium om 20Är. Jag ser nog allt plasten pÄ Padin
4 av 8 pÄ den bilden Àr oanvÀnda ex...Dubbelt köper han ocksÄ! en att anvÀnda och en som blir vÀrd premium om 20Är. Jag ser nog allt plasten pÄ Padin
Jo jag sÄg det ocksÄ men Padin var mest tydlig sÄ pÄpekade endast den4 av 8 pÄ den bilden Àr oanvÀnda ex...
Alltid skönt att se nÄgon som Àr vÀrre drabbad Àn en sjÀlv!
Riktigt nice! Den dÀr vikta GMT-visaren Àr sÄ jÀkla cool.Jag har postat den hÀr i lite olika trÄdar, bland annat i dagens loppisfynd dÄ jag köpte den som ett mögligt vrak för 250kr. Ett antal timmar och nÄgra hundralappar senare har den fÄtt liv igen. Jag har rengjort tavlan som var Àrg och mögelskadad och polerat boetten lÀtt. @rogart-63 har gÄtt igenom den bytt lite delar och lumat, sÄ nu gÄr den helt perfekt. HÀr Àr den iallafall, Seiko 6117-6400T GMT.
Före
Efter
Vilket lyft den fick efter all kÀrlek! Kul modell som jag inte sett förut tycker Àven du lyckats matcha bandet bra dÀr. Snyggt och nog kÀnns den som ett fynd alltid!Jag har postat den hÀr i lite olika trÄdar, bland annat i dagens loppisfynd dÄ jag köpte den som ett mögligt vrak för 250kr. Ett antal timmar och nÄgra hundralappar senare har den fÄtt liv igen. Jag har rengjort tavlan som var Àrg och mögelskadad och polerat boetten lÀtt. @rogart-63 har gÄtt igenom den bytt lite delar och lumat, sÄ nu gÄr den helt perfekt. HÀr Àr den iallafall, Seiko 6117-6400T GMT.
Före
Efter
Riktigt riktigt bra och hÄller med om att bandet Àr verkligen lyckatJag har postat den hÀr i lite olika trÄdar, bland annat i dagens loppisfynd dÄ jag köpte den som ett mögligt vrak för 250kr. Ett antal timmar och nÄgra hundralappar senare har den fÄtt liv igen. Jag har rengjort tavlan som var Àrg och mögelskadad och polerat boetten lÀtt. @rogart-63 har gÄtt igenom den bytt lite delar och lumat, sÄ nu gÄr den helt perfekt. HÀr Àr den iallafall, Seiko 6117-6400T GMT.
Före
Efter
Lume hade jag glömt att jag gjort Med andra ord sÄ blev det rÀtt okej. 250:- var ett fynd.Jag har postat den hÀr i lite olika trÄdar, bland annat i dagens loppisfynd dÄ jag köpte den som ett mögligt vrak för 250kr. Ett antal timmar och nÄgra hundralappar senare har den fÄtt liv igen. Jag har rengjort tavlan som var Àrg och mögelskadad och polerat boetten lÀtt. @rogart-63 har gÄtt igenom den bytt lite delar och lumat, sÄ nu gÄr den helt perfekt. HÀr Àr den iallafall, Seiko 6117-6400T GMT.
Före
Efter
ingen som Àr lite kunnig om 7000kr Àr ett bra pris för en sbdc061??Seiko sbdc061, helt ny och fullset. ca pris 7000 leverans frÄn England. VÀrt att köpa??
Tja! Försöker fÄ tag pÄ en av mina absoluta favoriter, sarb017 alpinist. NÄgon som har koll pÄ vart man kan fÄ tag pÄ den nu för tiden
Hade!
-15/+25spd pÄ 6r15Har en liten frÄga.
Vilka toleranser har en seiko sumo i gÄngavvikelse?
Tack-15/+25spd pÄ 6r15
Har man tur hÄller de dock vÀsentligt bÀttre Àn sÄ. Gött med kraftreserv ocksÄ. +50h nÄnting
Stabilt!Min ligger pÄ +2min om dagenDen Àr dock ivÀg skickad till urmakare nuHar man tur hÄller de dock vÀsentligt bÀttre Àn sÄ. Gött med kraftreserv ocksÄ. +50h nÄnting
Brukar handla sÄna frÄn denna sÀljare: https://tinyurl.com/twente-oSmakka pÄ ett hirschgummi men hade ett he*****e Ä fÄ i seikos fat springs.
NÄgon som kan tipsa om bandstift som passar bÀttre, tunna fast med seikos lite grövre Àndar?
2min Àr liiite vÀl brÄttom. Hoppas den kommer tillbaka med ett lugnare tempoStabilt!Min ligger pÄ +2min om dagenDen Àr dock ivÀg skickad till urmakare nu
Vilket pang resultat, verkligen imponerad!Jag har postat den hÀr i lite olika trÄdar, bland annat i dagens loppisfynd dÄ jag köpte den som ett mögligt vrak för 250kr. Ett antal timmar och nÄgra hundralappar senare har den fÄtt liv igen. Jag har rengjort tavlan som var Àrg och mögelskadad och polerat boetten lÀtt. @rogart-63 har gÄtt igenom den bytt lite delar och lumat, sÄ nu gÄr den helt perfekt. HÀr Àr den iallafall, Seiko 6117-6400T GMT.
Före
Efter