• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Sista dagen pÄ semestern "firas" med en brakförkylning och en Seiko srp779. Tur att Premier League Àntligen har börjat igen!
_20180812_111719.JPG

NÄgra snabba pÄ nyförvÀrvet, SBDC063
Grymt nöjd med denna.
Mycket bÀttre IRL Àn pÄ bild mÄste jag sÀga.

Den bÀr ocksÄ mÀrkligt litet med tanke till 44m specat. KÀnns mer som 41-42 mm faktiskt.

DSC03221.jpg

DSC03224.jpg

Senast Àndrad:
NÄgra snabba pÄ nyförvÀrvet, SBDC063
Grymt nöjd med denna.
Mycket bÀttre IRL Àn pÄ bild mÄste jag sÀga.

Den bÀr ocksÄ mÀrkligt litet med tanke till 44m specat. KÀnns mer som 41-42 mm faktiskt.

DSC03221.jpg

DSC03224.jpg
Modell SPB079J1 heter den i Sverige och jag gillar den vÀldigt mycket. HÄller helt med dig angÄende storleken. // :pompus:
Ps: Kör en ren seikovecka pÄ "Vad gör du och din klocka just nu?"

Efter en irriterad hÀmtning av en 5m43-0a40 hos en urmakare.
SÄ mÀrkte jag att kronan de bytt, ej Àr skruvad. DÄ den inte varit i min Àgo innan service blir jag lite konfunderad.

Har inte dessa skruvad krona?

tack pÄ förhand

Tog nÄgra fler bilder i olika vinklar.
Det Àr en rÀtt rolig klocka att fota dÄ den ser sÄ olika ut i olika ljus och vinklar.
Den blÄa vridringen ser oftast mörkblÄ, nÀstan svart ut för att lite dÄ och dÄ poppa till och bli en slags grönblÄgrÄ nyans.

SlÀnger in nÄgra bilder jag nyss tog.
Bilderna Àr vÀldigt lite redigerade bortsett frÄn kompensering för underexponering.

Är fortsatt riktigt imponerad av denna modell.
Riktigt jÀkla bra bang for the buck.

SĂ€g till om jag ska sluta spamma ;)
DSC03240.jpg
DSC03250.jpg
DSC03252.jpg

Tog nÄgra fler bilder i olika vinklar.
Det Àr en rÀtt rolig klocka att fota dÄ den ser sÄ olika ut i olika ljus och vinklar.
Den blÄa vridringen ser oftast mörkblÄ, nÀstan svart ut för att lite dÄ och dÄ poppa till och bli en slags grönblÄgrÄ nyans.

SlÀnger in nÄgra bilder jag nyss tog.
Bilderna Àr vÀldigt lite redigerade bortsett frÄn kompensering för underexponering.

Är fortsatt riktigt imponerad av denna modell.
Riktigt jÀkla bra bang for the buck.

SĂ€g till om jag ska sluta spamma ;)
DSC03240.jpg
DSC03250.jpg
DSC03252.jpg
Spamma pÄ för fulla muggar :)

Tillbaka
Topp