Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Magic fingers och lite hjÀlp av PhotoshopExakt!! Hur lyckades du med det?
SnÀllt gjort av dig. Det blev en röd tack vare dettaMagic fingers och lite hjÀlp av Photoshop
Nu finns den ju i en miljard versioner men vete 17 om jag inte tycker det Àr den snyggaste versionen.
HĂ„ller med helt och bifogar en bild som âbevisâ. Fortfarande klassisk, men med en modern grĂ„ sunburst i rĂ€tt ljus. Fick min i inbyte och trodde aldrig att jag skulle gilla den sĂ„ pass mycket.Nu finns den ju i en miljard versioner men vete 17 om jag inte tycker det Ă€r den snyggaste versionen.
Köper den nÀr du lessnatNÄgra snabba pÄ nyförvÀrvet, SBDC062
Grymt nöjd med denna.
Mycket bÀttre IRL Àn pÄ bild mÄste jag sÀga.
Den bÀr ocksÄ mÀrkligt litet med tanke till 44m specat. KÀnns mer som 41-42 mm faktiskt.
Jag stÀller mig i kö pÄ nÀr du har lessnatKöper den nÀr du lessnat
Precis lagom diskret tavla, sÄ diskret borde alla sunburst-tavlor vara.
HĂ„ller med helt och bifogar en bild som âbevisâ. Fortfarande klassisk, men med en modern grĂ„ sunburst i rĂ€tt ljus. Fick min i inbyte och trodde aldrig att jag skulle gilla den sĂ„ pass mycket.
Jag Àr benÀgen att hÄlla med. SRPC48 skulle jag iofs vilja lÀgga vantarna pÄ ocksÄ, men det tycks vara lite knepigare.Nu finns den ju i en miljard versioner men vete 17 om jag inte tycker det Àr den snyggaste versionen.
Edit: Inte jÀtteknepigt, men det blir kanske lite dyrt för en Turtle nÀr importkostnaderna lÀggs pÄ.Jag Àr benÀgen att hÄlla med. SRPC48 skulle jag iofs vilja lÀgga vantarna pÄ ocksÄ, men det tycks vara lite knepigare.
Fin samling! Riktigt snyggt med det dĂ€r natot pĂ„ Flightmastern. Ăr det 22mm eller har du lyckats hitta ett i 21mm?Holy Seiko Trinity
Modell SPB079J1 heter den i Sverige och jag gillar den vÀldigt mycket. HÄller helt med dig angÄende storleken. //NÄgra snabba pÄ nyförvÀrvet, SBDC063
Grymt nöjd med denna.
Mycket bÀttre IRL Àn pÄ bild mÄste jag sÀga.
Den bÀr ocksÄ mÀrkligt litet med tanke till 44m specat. KÀnns mer som 41-42 mm faktiskt.
Helt riktigt!Modell SPB079J1 heter den i Sverige och jag gillar den vÀldigt mycket. HÄller helt med dig angÄende storleken. //
Ps: Kör en ren seikovecka pÄ "Vad gör du och din klocka just nu?"
Fin samling! Riktigt snyggt med det dĂ€r natot pĂ„ Flightmastern. Ăr det 22mm eller har du lyckats hitta ett i 21mm?
Spamma pÄ för fulla muggarTog nÄgra fler bilder i olika vinklar.
Det Àr en rÀtt rolig klocka att fota dÄ den ser sÄ olika ut i olika ljus och vinklar.
Den blÄa vridringen ser oftast mörkblÄ, nÀstan svart ut för att lite dÄ och dÄ poppa till och bli en slags grönblÄgrÄ nyans.
SlÀnger in nÄgra bilder jag nyss tog.
Bilderna Àr vÀldigt lite redigerade bortsett frÄn kompensering för underexponering.
Ăr fortsatt riktigt imponerad av denna modell.
Riktigt jÀkla bra bang for the buck.
SĂ€g till om jag ska sluta spamma