Sorubim
Guld
"Golgo" Tuna SBBN023 dÀr till höger. För 13kHehe. Va i Globen efter lunch och sÄg att de hade hemma. Messade brorsan att han kunde dra dit o handla nÀr han kommer hem frÄn sportlov... kanske inte Àr sant lÀngre?
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
"Golgo" Tuna SBBN023 dÀr till höger. För 13kHehe. Va i Globen efter lunch och sÄg att de hade hemma. Messade brorsan att han kunde dra dit o handla nÀr han kommer hem frÄn sportlov... kanske inte Àr sant lÀngre?
![]()
Absolut! Dra ivÀg ett PM.Kan jag fÄ köpa tvÄ?![]()
StÀmmer vÀl typ, det röda lyser knappt och slocknar vÀldigt fort till skillnad frÄn tavlans lume. Det jag inte riktigt gillade med klockan var att allt Àr sÄ svart, svarta visare mot svart tavla gör den vÀldigt svÄravlÀst.Cool indeed. Jag lÀste precis att de röda detaljerna pÄ tavlan Àr lysmassa (lÄnad bild)...
![]()
Fanns flerHehe. Va i Globen efter lunch och sÄg att de hade hemma. Messade brorsan att han kunde dra dit o handla nÀr han kommer hem frÄn sportlov... kanske inte Àr sant lÀngre?
![]()
Ingen har pÄstÄtt att det Àr billigt att handla Seiko pÄ hemmaplan. BekvÀmt Àr det ju i a f."Golgo" Tuna SBBN023 dÀr till höger. För 13k.
Cool.Fanns fler
Klockmaster Hansson i GBG fick bara in 2st, den ena sÄldes innan den landade och den andra sÄldes pÄ en timma. De har bestÀllt fler men de Àr restade. Tror detta kommer bli en riktig storsÀljare.Fanns fler
Tror Globen fick in 15, 5 av varje. Dock var mÄnga bokade.Klockmaster Hansson i GBG fick bara in 2st, den ena sÄldes innan den landade och den andra sÄldes pÄ en timma. De har bestÀllt fler men de Àr restade. Tror detta kommer bli en riktig storsÀljare.
Blev nÄgra 6309 re-issues idag.
Ăver förvĂ€ntan dessa faktiskt.
![]()
![]()
Grymt! Ser bra ut pÄ kanvas. Hur fick du tag i den? Also, sÀg till om du ska sÀlja...I vÀntan pÄ fredagstrÄden samt att denna trÄd rÄkat hamna pÄ sida 2. Inte OK!
HÀr har vi den. SNA139. PÄ ett Hadley Roma Cordura Canvas istÀllet för pÄ lÀnken. Sjukt bra!
![]()
Grymt! Ser bra ut pÄ kanvas. Hur fick du tag i den? Also, sÀg till om du ska sÀlja...
Modell pÄ dessa? Sjukt snygga! Vart köpa jag?Nu ska vÀl bandstiften ÀndÄ inte ta slut!? Trevlig helg!
![]()
Modell pÄ dessa? Sjukt snygga! Vart köpa jag?![]()
hahahahaha nu tÀnkte jag mer pÄ klockornaNu har det vÀl ÀndÄ gÄtt lite lÄngt? "Sjukt snygga bandstift"
http://www.ebay.com/itm/351067435255
Jag brukar handla alla mina stift frÄn denna sÀljare, finns alla tÀnkbara modeller.
Nu har det vÀl ÀndÄ gÄtt lite lÄngt? "Sjukt snygga bandstift"
http://www.ebay.com/itm/351067435255
Jag brukar handla alla mina stift frÄn denna sÀljare, finns alla tÀnkbara modeller.
Ser bra ut som det Àr, bara kör... Möjligen Pepsin pÄ andra handleden...SvÄrt val idag...
![]()
PÄ bilden frÄn butiken sÄg det ut som att det Àr K-versioner, stÀmmer det?SvÄrt val idag...
![]()
SvÄrt val idag...
![]()
Svar ja, klockorna frÄn igÄr. Tyska/Engelska Àr ju bra dÄ Ätminstone FREitag ser ut som svenska. Tror aldrig svenskt daghjul varit standard frÄn fabrik Àven om jag sett det pÄ nÄgra 6139-kronografer. Kanske var ditsatt i efterhand?Dum frÄga kanske, men visst Àr det dÀr klockorna du hÀmtade frÄn KM i Globen igÄr?
Min undran Àr, (om det nu stÀmmer), varför det Àr engelsk/tysk dagskiva. Jag har alltid trott att de klockor som hamnar i Sverige fÄr svenska som ett av alternativen? Eller Àr det nÀgot man brukar fÄ komplettera med sjÀlv i efterhand?
I övrigt röstar pÄ pepsin som dagens val. Det behövs lite fÀrg en jÀmngrÄ dag som idag![]()
Fall du bara fick vÀlja en? Den blÄ?SvÄrt val idag...
![]()
Japp, K. NÄgon som vet skillnaden? Daghjulet?PÄ bilden frÄn butiken sÄg det ut som att det Àr K-versioner, stÀmmer det?
Tror det faktiskt.Fall du bara fick vÀlja en? Den blÄ?